2013. október 29., kedd

BB/CC-krém/ek tesztelése, tapasztalatok!

Sziasztok lányok!
Ugye már egy jó ideje, hogy megjelentek az alapozók "vetélytársai" a BB-krémek, aztán nemsokkal utánuk a CC-krémek is! Hogy mennyire tudják háttérbe szorítani az alapozókat, az szerintem sokakban még egy nagy kérdőjel! Biztosan ti is szemezgettek ezen termékekkel, vagy esetleg ki is próbáltatok már legalább egy változatot belőlük! Nos, én is felkaptam annak idején a fejemet és be is szereztem a Garnier első változatát...nekem ő volt a legelső! :D Aztán ahogy egyre több márka dobta piacra az ő saját változatukat, úgy jött velem újabb és újabb darab haza! Ebben a bejegyzésben bemutatom nektek, hogy én melyik változatokat vásároltam eddig meg, és milyen tapasztalataim vannak róluk! Korábban is meg akartam ezt a bejegyzést már csinálni, de egyes termékeknek adtam még időt, hátha megváltozik a véleményem róluk! Az értékeléseket az én bőröm szerint pontoztam! Remélem valamilyen szinten hasznos infókkal szolgálok majd, és várom tőletek is a tapasztalatokat az egyes termékekről kommentben! :)





BB-krémek

A BB elnevezés a Beauty Balm vagy Blemish Balm elnevezésből származik! Leegyszerűsítve egy hidratáló krém és egy alapozó keveréke! Sorrendben teszem ki őket, hogy melyik melyik után következett!

1. Garnier Miracle Skin Perfector


Elsőként elnézést, ő egy internetes kép! Sajnos mivel mikor piacra dobták, akkor azonnal megvásároltam őt, így nem őrizgettem évekig az üres dobozát sem, újra pedig nem vásároltam! Ebből kifolyólag mintát sem tudok róla mutatni! :(

Ő egy eléggé testes, krémes termék, ami még olajat is tartalmazott! Én meg voltam vele elégedve, sokat használtam, viszont az én kombinált bőrömnek nem volt az igazi! Elég hamar átfénylett a problémás részeken, és sokat kellett mattítani púderrel! Akinek száraz bőre van, azoknak tudom ajánlani krémes állaga miatt! Főleg télen vehetik nagy hasznát e terméknek! Szerintem a fedése is van egy közepes! Szép, egységes bőrt lehet vele elérni, a pirosságot, bőrhibákat is halványítja, korrektor azért javasolt mellé!
Ha jól emlékszem, 50ml-es kiszerelésben kapható! Csomagolása nekem tetszik, főleg hogy olyan színe van a tubusának, mint magának a krémnek, így ha véletlenül összemaszatolod, nem csúnya, mint pl. egy fekete dobozon! Testes állaga révén már a végét elég nehéz kinyomkodni a dobozából! :/
Teljes áron kb. 2300ft körül van

Értékelés: 5/3


2.Maybelline Dream Fresh BB




8az 1-ben hatást ígér, azaz:
-természetes fény kölcsönöz az arcnak
-egységes arcbőr
-30 fényvédőt tartalmaz
-olajmentes
-láthatatlan viselet
-friss érzet
-egész nap hidratál
-elfedi a bőrhibákat

Számomra ez a termék egy nagy csalódás volt! /bár jó pár blogon olvastam, hogy nem vagyok egyedül vele :D / A színe valami borzalmas, eléggé ilyen téglás-sárgás meghatározhatatlan számomra! Állaga folyós, minimálisan krémes! Felhordása egyszerű, szivaccsal, ecsettel egyaránt megoldható! Viszont olyan, mint ha kb. semmi nem lenne a bőrödön....ezzel be is váltotta a láthatatlan viselet ígéretét! :D Szóval kb semmi nem is látszik, kb. mint ha fel sem kented volna, beissza a bőr! Épp ezért a fedése minimális, vagy annál kevesebb! Ezt azoknak az embereknek tudnám ajánlani, akik alapból szép arcbőrrel rendelkeznek, és hogy mégis legyen rajtuk valami minimális, ami véd és hidratál is! Illata nem nagyon van, így akinek ez lényeges egy termékben, ebben megtalálja!
Ennek ellenére azért majdnem teljesen elfogyasztottam! Az ilyen "nem bevált" termékeket a szem környékére szoktam kenni, hogy hidratáljon, és pl szemhéjalapozónak is megfelelő! Semmiképp nem vásárolnám újra
Kiszerelése 30ml és a csomagolása viszont elég tetszetős! :)
Teljes áron kb. 2300-2500ft

Értékelés:  5/1


3. Eveline Cosmetics Multifunction BB Cream






Ez már csak 6az 1-ben dolgot ígér! :D bioHyaluron plus komplexet és ásványi pigmenteket tartalmaz, Baby Face Effect!
Őt is a Garnier-hez tudnám hasonlítani: eléggé krémes, testes állaga van! Őt akkor használtam, amikor intenzíven jártam barnulni....meg is lepődtem mikor kinyomtam, hogy úúúristen, ez már barna! :D Elég jól eloszlik a bőrön, a fedése is kielégítő, korrektor javasolt azért mellé! Kellemes illata van, ami nekem nagyon bejött! Viszont aki erre "érzékeny" az előtte tesztelje, hogy el tudja e viselni ezt, vagy sem! Őt is inkább a normál/ száraz bőrű embereknek ajánlanám! Nem volt a tökéletes választás számomra, mert ugye ő is hamar zsírosodott, de elhasználtam!
Kiszerelése 50ml, csomagolása egyszerű de nagyszerű, rugalmas tubusa van, amiből nem nehéz kinyomni a végét sem a terméknek!
Teljes áron kb. 1500ft körül mozog

Értékelés: 5/2


4. Lovely Skin Beautifier BB



Amit ígér: elfedi a tökéletlenségeket, kiegyenlíti a színeket, és ápoló összetevőjének köszönhetően táplálja a bőrt. A kókuszolaj hidratálja és kisimítja a bőrt, a hyaluron sav ráncmegelőző hatású! Az E-vitamin öregedésgátló! Gyümölcssavkivonatot tartalmaz, mely gazdag C, B1, B2 valamint A vitaminokban, a PP vitamin regeneráló és simító hatású, megrepedt hajszáleres bőrre ajánlott! A zöld alga kivonat javítja a bőr tónusát!
Huhh...ha csak a fele lenne belőle igaz és hatásos, akkor tényleg egy csodaszer lenne, de sajnos nem így van! :/  Ő is egy melléfogás!
Krémesebb, olajosabb állaga van! Könnyű a felhordása, viszont a tartóssága nem jó! Fedése gyenge, nagyon hamar zsírosodik a bőr! Nem tudom pl egy vízhiányos bőrön hogy viselkedik, de nálam nem vált be! :/ Illata neki is van, amire már sokan panaszkodtak is! Tehát az erre allergiások szerintem nagy ívben kerüljék el ezt a terméket! Bár én nekem ő is kellemes illatú, de csak az illatával sajnos nem sokra megyek! :D
Kiszerelése 30g, a csomagolása praktikus, nem túl csicsás, jól adagolható!
Teljes áron olyan 700-800ft között mozog

Értékelés: 5/2

5. Garnier Miracle Skin Perfector







Ő már egy továbbfejlesztett változat, ami vegyes, zsíros bőrre ajánlott! Mivel sok jót olvastam róla, így gondoltam teszek egy próbát, hogy mit is tud az én bőrömön! Meglepődtem rajta, mert sokkal rosszabbra számítottam, így kellemesen csalódtam ebben a termékben! :)
Sokkal folyósabb állaga van, mint az elődjének, ezért figyeljünk oda az adagolásával, mert könnyen szökik a tubusból! Felhordása könnyű, ecsettel, kézzel, szivaccsal egyaránt jól működik! Szépen terül a bőrön, és a fedése is egy közepes! Egységes arcbőrt eredményez, és igazán könnyű érzetet ad, selymes, puha lesz az arc tőle! Nekem ő elég tartósnak bizonyult, az orromon és környékén szokott picit zsírosodni, de a többi termékhez képest elenyésző, púderrel korrigálható! Illata nem nagyon van, tehát az erre érzékenyeknek csak ajánlani tudom!! Összességében talán ő az a termék, amit a legjobban szeretek!
Kiszerelése 40ml, csomagolása találó, jobban fekszik nekem ez a hosszúkás forma, valamint praktikus a csőrös adagolója!
Teljes áron kb 2300ft körül van

Értékelés: 5/4,5


6. Max Factor CC-krém








A CC-krémek /Colour Correcting Cream/ a legújabb generáció! Minden tulajdonság megvan benne, ami a BB-ben megvolt+ a fedése olyan, mint egy alapozóé! Erről a termékről is sok jót olvastam, így egy leárazás során meg is vásároltam! Első benyomás az illata volt! Figyelem!!! Ő is egy illatos termék, tehát óvatosan vele! Mondanom sem kell, hogy nekem nem okozott problémát, sőt! :D
Állaga krémes, akár egy alapozó, felhordása könnyű, nem okoz gondot! Szépen oszlatható, nem csíkozódik! Ecsettel, kézzel, szivaccsal egyaránt jól működik! Felkenéskor azonnal érződik a hidratáló hatása, ami sokáig kitart! Puha, selymes arcbőrt eredményez! Nagyon természetes hatást kelt, amivel elégedett is voltam! Nem kopik csúnyán, ha pl. megizzadsz, ez nálam nagyon pozitívum! Állítólag ez a termék is olajmentes, bár kicsit kételkedve állok eme kijelentés előtt! A Garnier olajmentes változatához képest hamarabb zsírosodik át! Ezt leszámítva nem sok bajom van vele! Érdemes tudni róla, hogy az első benyomásom az volt, hogy melléfogtam, és kidobtam a kukába az árát, mert nem jó! Pont egy rossz periódusba próbáltam ki, de úgy gondoltam, adok még neki egy esélyt...amit jól tettem! :) Téli időkben szerintem nagyon jóban leszünk egymással, ezt már most látom! Őt is melegen ajánlani tudom mindenkinek!
Kiszerelése 30ml, csomagolása nagyon elegáns és letisztult, adagolása praktikus!
Teljes áron kb. 3000ft körül van

Értékelés: 5/4


2 megjegyzés:

  1. Nagyon hasznos kis leírás volt, köszi szépen! Az eredeti Garnier BB-krémtől teljesen ki voltam borulva, nem tudtam munka közben folyamatosan mattítani és a nap végére úgy néztem ki, mint aki két órás aerobicórán vett részt, tiszta pénzkidobás volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy annak találtad! :) Egyébként az Eveline is olyan, nem is tudom így utólag hogy hogy használtam én el, vagy mire!? :D A nyerő mindenképp a Cc és az új Garnier! Te használtál még másfajtát is? Vélemény?

      Törlés