2013. november 5., kedd

Első Yves Rocher vásárlásom

Sziasztok!
 Korábban egy barátnőmnek volt az Yves Rocher-től rúzs, szájfény, sampon-balzsam, amiket én is kipróbáltam és nagyon is tetszettek! Rengeteg helyen olvastam erről a márkáról, és sokan dícsértétek is, így ma úgy döntöttem, véget vetek ennek a "csak kívülről nézem a kirakatot" betegségnek, és be is megyek a boltba! Elsőként egy terméket szerettem volna nagyon kipróbálni, ezért úgy gondoltam, hogy ő legyen a szerencsés az első vásárláskor! Hogy ki ő!? Nem más, mint a kávés tusfürdő, amiről sokan ódákat zengtek. :)



Tényleg isteni kávéillata van, így szerintem hamar a novemberi kedvencek között találja majd magát! :D Ti melyik illatokat ismeritek még!? Tippeket kérek! :)



Mikor a kasszánál fizettem, akkor a hölgy megkérdezte, van e törzsvásárlói kártyám!? Mondtam nincs, de hál'istennek, egyből folytattam is, hogy hogyan lehet hozzájutni!? Kedvesen válaszolt, hogy nagyon egyszerűen, ad egy lapot amit ott kitöltök, és majd kipostázzák! Míg töltöttem, ő már szorgosan pakolgatta a papírokat, és közölte, hogy jár egy ajándék táska is! Gondoltam magamban, huhh, ezt aztán nem gondoltam volna! Mikor hazaértem, átnéztem hogy mit is kaptam még, és akkor döbbentem meg nagyon: volt egy kis tasak, amely termékmintákat tartalmazott, pontosan 8 darabot! Voltak bennek különböző arckrémek, testre való teszter, valamint női-férfi parfümminta is!






Ezenkívül kaptam még egy aktuális katalógust és egy szépségkártyát is! Amikor megnéztem a kártyát, akkor jött az újabb csodálkozás: egy ajándék szempillaspirál, ha bemutatod ezt a kártyát, valamint 40% kedvezmény egy általam választott szépségápolási termékre és egy sminktermékre! Remélem nem fogok lecsúszni ezekről az akciókról! Amint megkapom a kártyát, már rohanok is a boltba! :D


Ti mennyire ismeritek ezt a márkát!? Ilyen akciók mindig vannak!? Van jól bevált termékeitek tőle!? Minden hasznos infót írjatok meg kommentben! :) Ha valamelyik terméket igazán hasznosnak találom, mindenképp írok róla! :)


6 megjegyzés:

  1. A kávés tusfürdőről én is ódákat zengek, a legnagyobb kedvencem :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. azóta is szaglászom :D szerintem én is csatlakozni fogok! :) Holnap teszem majd ki amit még vásároltam a drogériákba! :)

      Törlés
  2. Én imádom az Yves Rochert mindig küldenek 40%-os kuponokat. A kedvenc samponom is tőlük van. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A pénztárnál volt kitéve akciósan 3féle balzsam, nekem a zabtejesen akadt meg a tekintetem! Ha minden igaz, anno a barátnőmnél is ezt próbáltam ki! Az ára abszolút nem vészes, és ahogy láttam, szilikonmentes is! Te milyen sampont használsz tőlük!?

      Törlés
  3. ideje nekem is kipróbálnom tőlük valamit! :) én is mindig csak kívülről kirakaton át szemezgettem az üzlet tartalmával :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is úgy voltam vele, hogy ennek végetvetek! :D Szerintem te is menj be, láthatod hogy megéri! :) Remélem sikerül azt az ajándék spirált is megszereznem!

      Törlés