2013. november 3., vasárnap

Essence Color&Go-107 Naughty and Pink

Sziasztok!
Ma is egy manis bejegyzéssel jövök! Ő eddig a "Nagy Szerelmem" az Essence lakkok közül! :D :P Ő volt a legelső lakkom, amit a márkától vásároltam, azóta is imádom és örülök neki, hogy nem vonták ki a forgalomból!





Ez egy zselés finish-el bíró körömlakk! Imádom, mert könnyen felhordható, gyorsan szárad, fedőlakk nélkül is káprázatosan fényes! Egy igazán szép sötétebb rózsaszín árnyalat, pici fuksziás beütés is fellelhető benne! A képeimen egy réteg alaplakk, a már jól megszokott Moyra, majd egy réteg Essence lakk! Sokan írtak már negatív kritikát e márka lakkjairól, én eddig nem tudom alátámasztani, hogy nem valami jó minőségűek! Igaz, hallottam már olyat is, hogy csak bizonyos színek nem működnek jól, nos, akkor lehetséges, hogy még nem futottam beléjük! Láthattátok hogy jelenleg melyik színek vannak meg nekem, de hamarosan veszek újakat is, amiket szintén letesztelek! Addig is fogadjátok ezt a szépséget! :P Én nem győzök gyönyörködni benne! :D








6 megjegyzés:

  1. Tényleg nagyon szép színe van! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Élőben mégszebb! És tényleg olyan gyönyörűen fényes, hogy az valami csúcs! Ajánlom figyelmedbe! Ha jól emlékszem, ebből a gél finish-ű változatból is van még pár szín, le fogom csekkolni majd őket! :)

      Törlés
  2. Tényleg csodálatos ez a lakk! Nekem is nagyon tetszik! Essence lakkokat utoljára akkor vettem mikor megjelentek a homokhatású lakkjaik, nagyon szép a felhozataluk de nekem a minőségével még mindig bajom van...persze sok Essence lakkom van, még régebbről :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye én is megvettem azokból a Nude árnyalatot, utána pedig újravásároltam őt is, mert szinte már teljesen elfogyott az előző! Neked is ajánlani tudom, mert tényleg szép fényes, és olyan simára lehet lakkozni vele, mint a tükör....szépen terül, még akár egy rétegben is! Te nem próbáltad ki, hogy egy réteg gél lakk alapot vagy sima átlátszó zselét teszel/tesznek a körmeidre!? Lehet picikét gyengék, azért nem valami tartósak! Nekem mikor gyengébbek a körmeim, mindig ezt a megoldást választom! További jó tulajdonsága, hogy sokkal tartósabbak a lakkok rajta, mivel nem engedi a körömlemezt felpuhulni pl. mosogatás és egyéb kemikáliák hatására! Nekem van hogy másfél hónapot is kibír az alap úgy, hogy néha azért a lenövést megreszelem, és azt a pici barázdát egy alaplakk kiegyenlíti! Emlékszem még amúgy kb. két éve mikor jártam egy körömkellékesbe, vettem ott egy lakkszárító lakkot! Ő olyan volt, mint egy sűrű zselé, nagyon gyorsan száradt és baromi tartós volt utána a köröm, mintha zseléből lett volna! Ha arra járok, lehet megnézem és ha sikerült vennem, csinálok bejegyzést róla! Bocsi hogy ilyen hosszúra sikeredett! :)

      Törlés
  3. Ez aztán az igazi pink lakk! Nagyon szép! :)

    VálaszTörlés