2013. november 1., péntek

Fehér-fekete manikűr- Avagy a francia újragondolva

Sziasztok!
Ma végre van időm, így gondoltam kezelésbe veszem a körmeimet! :D No nem ez a manikűr maradt végül a körmeimen, ezeket láttam már sokszor, gondoltam megcsinálom mintaképp, valamint The very style blog Szandra képei között láttam az egyiket, amit ő is említett hogy szeretné tudni hogy hogyan is készül!
Érdekességképpen lefotóztam az előző manimat is /Off to Miami/, mert sok helyen olvastam, hogy nem jók az Essence lakkok! Nos, holnapi nap folyamán lett volna 10napos a körmömön a lakk, és még bírta volna pár napig, pedig mosogatok, takarítok stb!

Folytatásért kattints tovább




Elsőként akkor jöjjön az előző manim! A végein van kicsit megkopva, nem lepattogva, és szinte a saját körmömmel együtt nő le! Ha kíváncsiak vagytok, hogy milyen termékeket használtam hozzá, ITT  megtaláljátok!




És akkor jöjjön a fekete-fehér kombinációk

Elsőként ugye a kedvenc Moyra No.11-el festettem egy alapot! Ahogy anno leírtam, most is megteszem, hogy szerintem sokkal jobb, mint egy sima átlátszó alapréteg, mert sok termék akár már egy rétegben is szép fedést produkál, ha valamilyen bézses nude színt kenünk alapnak! És nem mellékes, hogy baromi gyorsan megszárad, önmagában felkenve is nagyon szeretem! :)



Ezután kifestettem a Lovely fehér lakkjával! Róla már korábbi bejegyzésben olvashattok, a számozását megtaláljátok ott /lsd. Lakk kollekcióm bejegyzésben/!  Nem a legjobban fedő és eloszló lakk, de nézzétek el nekem! Még keresem az IGAZI fehéret! :D



Ezután a Brill Bird fekete akril festékét használtam a díszítéshez+ egy vékony, hegyes díszítő ecsetet! /ha nincs ilyenetek, akkor szerintem egy rúzsecset is megteszi/!




Már korábban beszéltem az akril festékekről és lehet csinálok egy külön bejegyzést is róluk! Nagyon szeretem őket, mert olyanok, mint egy tempera, szépen lehet dolgozni velük, hamar száradnak és nem utolsó sorban teljes száradás előtt sima vízzel könnyedén le lehet mosni őket...ellenben a lakkokkal!
Ezeket a mintákat festettem vele! Remélem hogy nektek is tetszik és el is készítitek valamelyiket! :)






4 megjegyzés:

  1. Mindegyik nagyon tetszik, tudsz amúgy rajzolni vagy festeni? Vagyis szoktál?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Huhh régen a suliban rajzoltam, állítólag jól :D mostanság nem szoktam! Festeni pedig körmökre! Miért!? :)

      Törlés
    2. Azért mert feltűnt a lakkozásnál, hogy nagyon jó a kézügyességed :)

      Törlés
    3. Köszi! :) Fogok majd még akril virágos körmöket is hozni, de annak most még nincs itt az ideje! :P Amúgy ha van kedved, facebook-on van körmös albumom, ott is lehet csemegézni! :)

      Törlés