2013. november 29., péntek

Heti manikűr

Sziasztok!
Úgy látszik, ez nem az én hetem :/ Most a technika szólt közbe, hogy ne tudjak bejegyzéseket csinálni :D
Mára ezt a manikűrt hoztam nektek. Az újonnan vásárolt Moyra fedőlakkal kombináltam picit a már korábban bemutatott kedvenc Essence lakkomat! Én úgy használtam ezt a fedőlakkot, hogy egy kis papírra csepegtettem pár pöttyöt, és egy narancsfa pálcikával felszedtem a nekem szimpatikus csillámokat-flittereket, majd a megfelelő helyre igazítottam.
Viszont lehet elkeserítem néhány olvasómat, de lehetséges hogy most ez lesz az utolsó manikűrös bejegyzés....egyenlőre! Mivel idő hiányában vagyok mostanság, így már áttértem a gél lakkra, decemberbe pedig már kinéztem egy elég szép műkörmöt, amit meg is fogok csinálni magamnak. Természetesen fel fogom őket is rakni, csak ugye olyan 3hetente lesz körmös bejegyzés. Bízom benne hogy van, akit érdekelni fog ez is, valamint megcsillogtathatom a tudásomat is előttetek! :P Facebook-ra már töltöttem fel korábban körmöket, amiket én csináltam, aki nem látta, nézze meg őket. :) Na de a sok beszéd után, jöjjön a manikűr!


107-Naughty and Pink-Essence





No 97-Moyra

4 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek a körmeid!!! És ez a mani pedig *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Remélem a többi is tetszeni fog majd nektek :)

      Törlés
  2. Nagyon szép lett ez a mani :) Tetszenek rajta a csillámok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is nagyon tetszik ez a lakk :) Elég nehéz mostanság ilyen flittereset találni, de örültem mikor a Moyranál megláttam ezt :)

      Törlés