2013. november 6., szerda

Új szerzemények

Ma voltam a szokásos bevásárlásra! Ahogy szoktam: Dm-Rossmann és most még az Yves Rocher is! Erről találtok külön bejegyzést is!
Olvastam a múlthéten djkatybeauty-nál, hogy a Dm-ben akciósak az Ebelin sminkecsetek! Nagy szívfájdalmamra már egy darabot nem találtam! :(  Most nem valami sok terméket vettem, a Balea termékek is ki voltak fosztva, így majd a legközelebbi vásárláskor nézek szét közöttük! Ha valamiről szeretnétek bővebben olvasni, nyugodtan írjátok meg! A korábbi bevásárlásból kért termékekről a véleményem is jön hamarosan...nem felejtettem el! :)Több termék is van, mint ezen a képen, ezért kattintsatok tovább! :)




Gondolom mondanom sem kell, hogy őket a Dm-ben zsákmányoltam!

1.Balea folyékony szappan őszibarack és nektarin illattal: őt már egyszer megvásároltam, nagyon szerettem, így újra a kosaramban landolt! Eredetileg a Katy-nél szereplő áfonyásat szerettem volna kipróbálni, de sajnos olyannal nem találkoztam! :(

2.Balea hajvégápoló szérum: róla már írtam korábban, ITT és ITT meg is tudjátok nézni! Továbbra is hűségesen maradok mellette, mert egy nagyon szuper termékről van szó! Az ára kedvező, 800ft körül van akció nélkül! Nagyon jól ápolja a hajvégeket, könnyen beszívja a haj, nem hagy zsíros érzetet maga után!

3.Das Gesunde Plus Haar Vital Komplex: elsősorban a haj szépségére használatos étrend-kiegészítő kapszula, valamint a köröm és bőr is szebb lesz tőle! Őt is már másodjára vásárolom újra! Szerintem jó termék, főleg akinek problémás a haja, vagy épp növeszti!



4.Balea Intenzív kúra barna hajra: le volt akciózva, gondoltam hozok egyet! A másik változatát már használtam, a méhpempőset, ő nagyon jó volt! Meglátjuk ez mit tud majd! :D


A Rossmann-ból ők jöttek velem haza:

5.Dove bőrtápláló tusfürdő pisztácia és magnólia illattal: a krémmánián olvastam elsőként, hogy új illata a Dove-nak! Mivel a pisztáciát imádom, így ahogy a Balea pisztáciás testápolója, így ő sem hiányozhat a repertoáromból! :D



6.NYC rúzsceruza: mivel anno lecsúsztam erről a termékről, így mikor megláttam ezt az egy darabot a leértékelt áruk között, azonnal felkaptam! A színe is pont tetszett, bár inkább színezett ajakápolónak mondanám, mint rúzsnak! Mindenesetre nagyon örülök neki, hogy végre kipróbálhatom! :)




7. Essence Color&Go-152 Give me nude, baby: nincs vásárlás lakk nélkül ugyebár! :D Most erre esett a választásom! Kíváncsi vagyok hogy mit takar ez a "Wow! Perfect finish" megnevezés! Segíthettek ha ti tudjátok már! :D



A fodrászkellékesnél pedig őket vásároltam:

8. Kallos Keratin hajpakoló krém: újdonságaként a Kallosnak, már egy kisebb kiszerelést elhasználtam! Abszolút elégedett vagyok vele, mást nem is vásárolok, mert ő nagyon bevált nekem! Olcsó, jó, az illata sem mellékes....kell ennél több!? :)

9.Keratin Complex szőkítő és oxi: itt készül majd valami! :D de majd mindent a maga idejében! ;)





9 megjegyzés:

  1. Azt a Dove tusit én is megvettem :-) Voltam ma DM-ben, és nálunk egy rakat ecset volt még. Merrefelé laksz? Ha gondolod, megvenném Neked, amit kérsz, és valahogy eljuttatnám Hozzád :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, láttam nálad is a tusit! :) A Balea pisztáciás testápolója után úgy gondolom ez kötelező darab, meg kell vennem! :) Én Budapesten lakom, és konkrétan az Allee-ban néztem! Lehet meg kellene néznem máshol is! Te merre laksz!? Ha gondolod, face-en is tudsz írni! :) Nagyon aranyos vagy, hogy gondoltál rám! :P

      Törlés
  2. Még eszembe is jutottál, hogy most lenne jó, ha tudnám a telefonszámodat :-D

    VálaszTörlés
  3. én ma megyek ecsetkutató körútra! :)) remélem szerencsével járok :P 2 napja még volt, de akkor még nem volt szükségem rá, errefel tegnap kipurcant a pirosítóecsetem, minő véletlen! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te nem Bp-n laksz esetleg Gabi!? Mert ha igen, akkor írjál ha találsz valahol! :)

      Törlés
    2. nem, debreceni vagyok! :) ma voltam a plázai dm-ben és még épp sikerült lecsapnom 2 ecsetre, utolsó darabok voltak! :)

      Törlés
    3. Szerencsés vagy akkor! :)

      Törlés
    4. ki is próbáltam már és tényleg nagyon jó! :)) régebbről vannak ebelin ecseteim, még teljesen más volt a külseje, szálai, azok is jók, de ez tényleg valami szuper!!! szerintem próbálj még kutatni, keresni, mert abszolút megéri, főleg így leárazva! :)

      Törlés
    5. mindenképpen! :) ha nem találok, akkor marad a Rossmann-os!

      Törlés