2013. december 27., péntek

Új hajszínem

Sziasztok lányok!

Végre valahára megmutatom az új hajszínemet! :) Páran már írtatok, hogy nagyon várjátok, íme meg is érkezett kis késéssel. Az ok annyi volt, hogy nem szerettem volna egy kikopott hajról fényképet készíteni, így vártam vele még egy festést. Most már viszonylag egyenletes színe lett, ezért semmi akadálya, hogy ti is megnézhessétek! :)
Lehet kicsit hosszabb lesz, de szeretném részletesen leírni, képekkel bemutatni, hogyan is készült el, hogyan nézett ki akkor és most! Képet direkt nem tettem ki, hogy minél kíváncsibbá tegyelek benneteket! :D


 Elsőként nézzük akkor a kiindulási színt, ami egy 2-es sötétbarna árnyalat volt!



Sok jót hallottam már a Keratin komplex nevű termékről, többek között azt is, hogy sokkal kíméletesebb, mint egy szőkítőpor. Azt tudnotok kell, hogy nekem már ez a második ilyen hajszínváltásom, korábban már egyszer végigcsináltam, de a hajam meg is bánta. Ettől hosszabb hajamból lett kb. fülig érő, így nagyon-nagyon tartottam tőle, ezért is halogattam az egészet.


Ő lenne a Keratin komplex szőkítő és hozzá az előhívó krém! A por fél kilós, a krém pedig 1literes. Igen, jól látjátok, csupán 6%-os! Nem szerettem volna nagyon károsítani, és mivel még ismeretlen volt számunkra a termék, így első körben nem is akartam magasabbat!
Tesóm fodrász, így most hogy novemberben találkoztunk, ő készítette el nekem az új frizurámat. :)

Lássuk akkor, hogy is folyt ez az egész!



Ezen a képen már dolgozik az anyag rajtam :D Szerencsére nem tapasztaltam azt az égő, viszkető érzést, amit korábban.



Itt pedig már lemostam róla az anyagot. Ennyire szívta le. Nagyon meglepődtem és egyben örültem is neki. Főleg mikor mostam le, és éreztem hogy nem igazán károsodott a hajam, és nincs tele vele az egész mosdó! :D

Barátom is kapott egy kis változatos frizurát. Szűz hajon pedig ezt az eredményt produkálja a termék, csupán 6%-os előhívóval. Ennyire szőke színt lehet elérni vele.



Ezután ugye kellett egy szín, amivel egységesebbé kellett ezt az egészet tenni! Akármilyen jó is az anyag, soha nem fogja egyenletesre leszívni a hajat. Mi ennek a két terméknek a keverékét használtuk.




A color mask 550-Golden Brown árnyalat, a másik pedig N5-Sötétszőke. A color mask-tól többet vártam, főleg hogy annyira dicsérték, hogy olyan mint egy balzsam. Nos, annyira nekem nem jött be.

És íme festés után, egy hetesen. Újonnan is kb. majdnem ez a szín volt, csak itt már kicsit kopottabb, mint frissen. Sajnos a szivatott hajnál kell pár festés, míg beleépül a hajba.






Láthatjátok hogy minimális lett vágva a hajamból, mivel annyira nem sérült szerencsére. :) Ezeken a képeken még látszik, hogy nem egészen egységes a szín.

Most pedig pár napja festettem ezzel a termékkel a hajamat. Eddig talán ez volt az egyik kedvenc festékem, ezért ajánlani is tudom nektek bátran. 6-10-es Sötétszőke árnyalat.



És íme a mostani hajszínem! Szobában vakuval és szabad fényben is lefotóztam.





Remélem hogy megérte kivárnotok és hasznosnak találtátok ezt a bejegyzést is! :) Akinek esetleg van kérdése, és szeretné ezt a terméket beszerezni, vagy csupán segítséget, tapasztalatokat szeretne kérni-cserélni, bármikor írhat nekem! :)
Szép napot nektek!!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése