2014. január 15., szerda

Heti manikűr- One step CrystaLac OS 46

Sziasztok lányok!

A tegnapi nap elérkezett az idő, hogy új körmöt csináljak magamnak, ezért ma meg is osztom ezt veletek! Vásárlásom során beszereztem ezt a káprázatos színt a Crystal Nails-től. :) Szokás szerint ő is az egylépéses gél lakk. Mondanom sem kell, hogy benne sem csalódtam! :P




A már jól bevált mandula formámat most is megtartottam, és ezt a csodás csillámos színt választottam, hogy feldobja vele a körmeimet! :)
Aki próbálta már odahaza a gél lakkozást, és van is hozzá eszköze, annak ajánlom figyelmébe, hogy próbálja ki ezt a terméket is és a BrillBird Brush&Go gél lakkját is, mert valami eszméletlen tartósak, és nagyon de nagyon egyszerű és gyors az elkészítése!
Ha bármilyen kérdésetek lenne a termékekkel kapcsolatosan, szívesen segítek, írjatok nyugodtan! :)
A szokásos 2-3hét múlva jövök új manikűrös bejegyzéssel. :)








4 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Én is egyből beleszerettem. Ez a most bejött új színek egyike. :)

      Törlés
  2. Nagyon jó :) Gyönyörű színe van a lakknak , a körmöd pedig nagyon széép :D

    VálaszTörlés