2014. január 25., szombat

Újabb kötelező bejegyzés a cicaimádóknak!!

Sziasztok lányok!
Elnézést hogy megint jó ideig nem voltam, csak kicsit átrendeződött a napirendem, és ezt megszokni, összeegyeztetni minden dologgal nem megy olyan könnyen! :)
Mára hoztam nektek egy kis macskás bejegyzést! :D Még decemberben fotóztam le a két ördögfiókát /főként Pablo az/, és szeretném veletek megosztani az elkészült pár képet:)
Nagymamám cicáit sajnos most nem sikerült lefotóznom, de ígérem hogy pótolom majd azt is! :)





Pablo

Fő elfoglaltsága az egész napos evés, lustálkodás és töménytelen rosszaság!! :D











Ugye mindenre kíváncsi, és hajlandó akár belemászni a táskákba is, hátha akad neki benne valami ehető vagy érdeklődését felkeltő dolog. :)



Képes magának különféle helyeket találni, ha épp úgy tartja kedve...befekszik bárhová, függetlenül attól, hogy kényelmes e vagy sem. :P




Ünnep alkalmából sem volt hajlandó megtisztelni minket azzal, hogy szépen viseli a kapott kis ruhácskáját. :D Pedig olyan csinos lett volna benne.... :/  Amilyen hisztit levágott, csak nevetni lehetett rajta. :D






Sátika


Ő eléggé nyugodt cicus! Bár mostanában Pablo előszeretettel piszkálja és kergeti, akárhányszor meglátja. Szép cicus, de sokszor a képeken rögtön látszik, miért is kapta ezt a nevet!!! :D

Nagyon szeret ölbe elaludni, és folyamatosan dorombolni. :) Most pont az öcsémet szemelte ki magának.












Na és amiről beszéltem...olyan kis csúfság tud lenni néha :D





2 megjegyzés:

  1. Édesek ezek a macsekok! Ahogy Sátika néz, úgy tud néha az én Jägerem is, olyankor komolyan elgondolkodom, hogy kellene-e félnem tőle :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valahogy én is elszoktam ezen gondolkodni...sokszor van hogy egyet gondolnak, és nekirontanak az embernek :D

      Törlés