2013. december 11., szerda

Mini szerzemények

Sziasztok lányok!
Újból vagyok, ezúttal pár újabb szerzeményt szeretnék megosztani veletek :) Nem sok, de azért gondoltam felteszem :P



Balea hajápoló olaj argánolajjal-igénybevett és száraz hajra:úgy gondoltam, eljött az ideje hogy újítsak kicsit a hajvégápolók terén is. Nem tudom mi történt a hajammal, de pikk-pakk olyan száraz lett a vége, hogy nem is tudom mit kezdjek vele :( Valószínű ez a hideg viselte meg ennyire. :/ Korábban ugye már bemutattam pár bejegyzésbe az egyik közkedvelt Baleás hajvégápolómat, viszont most megláttam ezt, és úgy gondoltam, hogy ha jó is lesz, akkor sokkal jobban járok vele. Ő ugyanis 100ml, a korábban használt pedig csak 30ml volt...nem is csodálkozom immár, hogy pikk-pakk elfogyott. :) Most eléggé fénykorát éli az argánolaj, így kíváncsian várom, hogy ez a termék mit is tud! :)




Miss Sporty Dr. Balm ajakápoló méhpempővel: őt már korábban használtam egyszer, nagyon tetszett, így most újból a kosaramban landolt. Ebben a hidegben nem mindig van kedvem rúzshoz/szájfényhez, így leggyakrabban elintézem a dolgot egy ajakápolóval :D 
Jól hidratálja az ajkakat, pici, halvány pasztell színt ad is neki, de nagyon diszkrét. Pici csillámok is vannak benne, de ez inkább fénylik, mint csillog, és nem is érzed, mint sok szájfénynél azokat a bizonyos csillámokat. 




BrillBird Brush&Go gél lakk Go Gl6: a már jól megszokott "gyors gél lakk"! Ezuttal egy csillámos, rózsaszín változatra esett a választásom :) Holnap jön is róla a "heti manikűr" bejegyzés! :)



Balea Trend it up hővédő spray: mivel írtam, hogy eléggé megviselt a hajam, így beújítottam egy hővédő készítményt is! Nem sűrűn használok hajformázó eszközöket, de gondoltam ártani nem árt, ha olyankor is védem a hajamat. :) Ez a termék 200ml-es, és állítólag 200fokig segít megvédeni a hajunkat a károsodástól! Majd meglátjuk hogy mit is tud! :P
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése