2013. október 13., vasárnap

Hogyan ápolom a hajamat/Hajnövesztés

Sziasztok!
Gondoltam hozok most egy hajas bejegyzést is, mert ilyen még úgy sem volt! :) Sokunk szeretne csodaszép, hosszú frizurát, de nem mindig jön össze! :/  Én is próbáltam már nagyon sok terméket, a legtöbbről nincs is olyan jó tapasztalatom! Valahogy egyiknél sem éreztem azt a hatást, eredményt, amit a leírása ígért! Ezután kezdtem el kicsit kutakodni, olvasgatni, hátha találok valami természetes eljárást is, amivel hajamat szebbé tehetném! Remélem hasznos infókkal tudok szolgálni nektek, és a képek önmagukért beszélnek! :)




Hajápolás
Nekem a hajápolási rutinom úgy néz ki, hogy 3 naponta szoktam hajat mosni! Általában a délutáni órákat választom! Hajmosás előtt mindig felkenem a jól bevált olajos keverékemet! Ez nem áll másból, mint olivaolaj és kókuszolaj keverékéből /lehet beletenni ricinust is vagy kókusz zsír is megteszi...most én is azt használok/. Picit beteszem a mikróba, hogy felmelegedjen, de ne legyen forró, és egy ecset segítségével felviszem az egész haj hosszára, a fejbőrre is! Ezután ujjbeggyel finoman átmasszírozom a fejbőrt, ezzel serkentve a vérellátást! Ezután minimum egy órát rajta hagyom ezt az olajos keveréket a hajamon! A jobb hatás érdekében ráhúzhatunk egy szatyrot, zacskót és betekerhetjük még törülközővel is, sőt, egész éjszakára is fent hagyhatjuk! A meleg ugyanis serkenti a hatását! Ha letelt a kívánt idő, akkor jöhet is a mosás! 

Őket használom



Kókuszzsír /Aldi 299Ft/


 Nagyon megszerettem a már többször is említett Swiss O Par kókusztejes sampont! Nagyon kellemes kókusz illata van, hidratál, jól habzik! Én kétszer szoktam samponnal átmosni, hogy az olaj maradványait teljesen távolítsa el! Ezután balzsamként a Kallos Keratinos hajpakolását kenem fel! 5-10 percig szoktam rajtahagyni, azután leöblítem! A jól kinyomkodott hajat áttörlöm törölközővel, majd bele is csavarom! Ezután hagyom, had száradjon kicsit benne! Ha ez megtörtént, leveszem róla, és a levegőn is kb. félszáraz legyen! A jól bevállt Gliss Kur olajos folyékony balzsamból fújok rá egy picit, valamint a Baleás hajvégápolóból teszek egy pumpányit csak a hajvégekre! Utána hajszárítóval+ körkefével majdnem készre szárítom! Hagyom még így egy picit, hogy teljesen készre száradjon! Alváskor fel szoktam kötni, és reggel mikor leengedem akkor már meg is van a formája..szép hullám szárad bele! :)
Amire odafigyelek még, hogy nem szoktam tépkedni a hajamat, hajrögzítőket évente 2x ha használok! Ritka fogú fésűvel szoktam átfésülni, a végektől kezdve bontom ki ha gubancos! 
Ajánlom még figyelmetekbe a különböző hajra való vitaminok szedését! Jelenleg a Das Gesunde Plus Haar Vital Komplex mit Zink terméket szedem! Lassan a végére is érek! Dm-ben kapható, 999Ft-os áron! 60darab kapszula, napi egyet kell bevenni, tehát 1000ft és két hónapig van rá vitamin! :) Ezenkívül minden nap beveszek egy multivitamin tablettát és egy 1000mg-os C-vitamint is.  




Hajnövesztés
Azt még el szeretném mondani így az elején, hogy én szinte mindig szőke voltam! Az eredeti hajam is világos, így ez volt kézenfekvő! De mint minden ember életében, nálam is jött a kattanás úgy 3-4 éve hogy fekete leszek! Ideig-óráig jó is volt, szerettem is, majd egyre jobban hullott a hajam! Odáig fajult a helyzet, hogy a fele hajam kb. kihullott! A fodrászom azt mondta, hogy gyorsan le kell varázsolni róla ezt a feketét, mert nem bírja a hajam! Úgy is történt, viszont a hajam is bánta! Lassacskán eljutottam odáig, hogy a fülemig ért a hajam...de újból szőke lettem! Ezután jött a póthajazás, mivel nem bírom a rövid hajat elviselni! Valahogy soha nem tudtam jó minőségű póthajat kifogni, így volt is bajom vele rendesen! A hajam sem akart nőni a roncsolás miatt, így jött a döntés: leszek sötétbarna! Ennek már két éve! Azóta szépen nő a hajam! 
Olvastam a Ricinus olajról is, hogy attól jobban nő a hajam, ki is próbáltam! 1,5-2 hónapig használtam csak, azóta nem vettem! Azóta lekerült a póthaj is a fejemről, és a saját hajamat hordom... VÉGRE!!! :D Nagyon meglepődtem, mert nem is gondoltam hogy ilyen hosszú már a hajam! Két képpel prezentálom hogy mennyit nőtt a hajam az éven! :) Ha odafigyeltek rá, és kipróbáljátok amit ebben a két rublikában /Hajápolás, Hajnövesztés/ leírtam, szerintem ti is sikerrel jártok! 


2013 Februárban 



2013 Október



4 megjegyzés:

  1. Úristen :O Mennyit nőtt a hajad :D Azt hiszem megveszem én is a Balea hajvégápolót :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is nagyon meglepődtem rajta! :) Semmi csalás nincs amúgy benne, valóban ennyit nőtt! Úgy látszik hogy ezeket a termékeket az én hajam nagyon szereti! :)

      Törlés
  2. Nem bántásként írom, de szerintem ne tegyél minden mondat végére felkiáltójelet, mert így olyan, mintha kiabálnál. Szerintem elég a pont is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez legyen a legnagyobb gond, bár nálam a kiabálás a csupa nagybetűt jelenti...az valóban zavaró. Köszi az észrevételt, és igyekszem majd ezt a rossz berögződésemet korrigálni :)

      Törlés