2013. október 9., szerda

A leggyorsabb Gél lakkozás- step by step

Íme elhoztam az ígért gél lakkozást, amit képekkel spékelve szeretnék érthetőbbé tenni! Napjainkban fénykorát éli ez a megoldás, amit én is nagyon de nagyon szeretek, főleg hogy már kiadták a "minden egy termékbe" változatát is, amivel pillanatok alatt szép és tartós körmöket varázsolhatunk magunknak!
AMI FONTOS!!! Csak olyan emberek készítsék el, akik lakkozás téren már nagyon jól állnak, és tudják minden menetét, titkát! Az hogy magadnak, a családnak, barátnőnek megcsinálod /ha tényleg szépen sikerült, akkor csinálj másnak is/, okés, de ne kezdd el csinálni pénzért bárki másnak! Semmiképp sem szeretném, ha negatív kommentekkel bombáznának, hogy buzdítom az embereket arra, hogy ezt otthon csinálják meg! Aki nem érzi, hogy van elég tapasztalata, kézügyessége hozzá, hangsúlyozom: menjen el inkább szakemberhez! Viszont, ha továbbra is elérhető lakossági fogyasztók számára is eme termékek, akkor e bejegyzés nélkül is lesz aki használni fogja! Ennyit szerettem volna így elöljáróban! Remélem hasznosnak találjátok ezt a bejegyzést, és elkészítitek majd ti is! :)



Tesóm tegnap jutott el hozzám újból, hogy végre megcsináljam a körmeit! Kb. másfél hónapja hogy utoljára csináltam neki! Mikor megláttam a körmeit, nagyon meglepődtem! Mind a tíz ujján ép körömmel érkezett, ami nála ritka! :D Amin meglepődtem még, hogy se egy berepedés, se egy lepattanás, levegősödés nem volt rajta, ugyan olyan szép fényes volt a körme, mint amikor megcsináltam! :) A karmolásokért bocsi, de imádjuk a macskákat mindketten! :)



Legutóbb és most is a Brill Bird újdonságát, a Brush&Go gél lakkot használtam a körmein! A képeken inkább pirosas színt láthatunk, de valójában egy pink, ami kicsit neonos beütésű...csodaszép! :) Ennek a száma GO -GL13.
Amit erről a gél lakkról tudni kell, hogy merőben más, mint a sima gél lakkok! A régi vonalnál ugye volt egy alap és fedő, úgymond bázis termék! Erre kellett két rétegben felvinni a színt, és utána szintén a bázis termékkel lezárni! Nos, a Brush&Go termékeknél a munkaidő nagyon lecsökken annak köszönhetően, hogy egy termék egy rétegben is tökéletesen fed, és az úgymond bázis termék is szerepel benne, továbbá UV lámpában fényesre köt, nem kell fixálni! :) Leoldása pedig úgy történik, hogy finoman megreszeljük a fényes réteget róla, és lakklemosóba áztatva leoldható!
Leegyszerűsítve: annyi a dolgunk hogy a köröm előkészítése után felkenjük egy rétegben, megköttetjük és kész is van! :)



Szükséges termékek:
-kis kefe
-narancsfa pálcika
- buffer vagy finom reszelő
-Brush&Go gél lakk
-savmentes primer Moyra /állítólag nem szükséges hozzá, de biztos ami biztos/
-előkészítő folyadék Moyra /vízelvonó, gombaölő, tapadást elősegítő..ez elegendő hozzá/
-UV lámpa
-cuticula olaj Moyra


Menete:

1. Szokásos módon előkészítjük a körmöt /fertőtlenítés, enyhe reszelés, portalanítás, bőrfeltolás-kaparás/

2. Használjuk elsőként az előkészítő folyadékot /ez hamar elpárolog/ utána pedig a savmentes primert /ő enyhén fényes felületet hagy maga után/

3. Felvisszük a színes lakk zselét, mint ha lakkoznánk! három vonással lakkozunk: elsőként a középső vonalban húzzunk egy réteget, majd a jobb és bal szélére szintén. Ha ez megvan, irány az UV lámpába! Dolgozhatunk ujjanként és váltott kézzel is /amíg az egyik kezünk a lámpába, addig a másikra kenjük már a réteget!




4. Így haladunk az összes ujjunkon, amíg el nem fogynak! :) Ügyeljünk rá, hogy bőrhöz nem érhet, mert az felválást eredményez, valamint a körömlemez elejét is kenjük be, ezzel lezárjuk az anyagot, és megelőzzük szintén a felválást! UV lámpában 2-3perc alatt fényesre köt a termék!



5. Ha készen vagyunk, akkor más dolgunk nincs is, mint Cuticula olajat masszírozni a köröm széleire! :)



Ugye hogy nem is olyan bonyolult folyamat! :) A szükséges termékeket pedig beszerezhetitek itt:

http://www.brillbird.hu

http://www.moyrashop.hu







6 megjegyzés:

  1. köszi a bejegyzést! A brush and go-ról még nem is hallottam, külön örülök neki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán nincs mit! :) Tényleg szuper egy termék, szerintem a képek is önmagukért beszélnek! Nekem van hogy a lábamon majd két hónapot is kibír, csak ugye a lenövés miatt szoktam újrarakni! Ha esetleg kipróbálod, akkor írd majd meg, neked hogy szuperált! :)

      Törlés
  2. Szia!

    Hogy kell eltávolítani ezt a gél-lakkot?
    Lereszeled vagy leoldod?
    köszi,

    Ági

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megmondom őszintén hogy teljesen leszedni csak magamnak szedtem még eddig le, de mivel alatta sima zselé van, így a reszelés tűnt célszerűnek, mivel ugye azt is át kell dolgozni, továbbá pedig ez csak egy vékony réteg, így pikk-pakk eltávolítható! Tesómnak pedig soha nem szedem le teljesen, hanem csak töltöm. Eredetileg viszont ha emlékeim nem csalnak, csak a tetejét kell finomat átreszelni, és utána oldható. Videókat találsz a BrillBird oldalakon is, amelyek sokat segítenek :)

      Törlés
    2. Szia!

      Megvettem a kezdő készletet, és tegnap este másodjára használtam. Előtte leoldottam az előzőt, könnyen ment, egy kis áztatás után narancsfa pálcával szedtem le. Nagyon jó, tényleg tartós, fényes, meg voltam vele elégedve.

      Törlés
    3. Szia! Örülök neki hogy te is elégedett vagy vele és simán ment az egész procedúra! :) Most a Crystal Nails ugyanilyen termékét vásároltam meg, nézd meg a Frosty Rose-os bejegyzésban. :)

      Törlés