2013. december 25., szerda

Yves Rocher szempillaspirál teszt

Ugye már említettem, hogy novemberben megkaptam ajándékként a szempillaspirált az Yves Rocher-ba! Most írnék pár sort róla.


Sexy Pulp szempillaspirál-01Noir

Ő egy ultra dúsító spirál lenne. 3 szín közül lehetett választani, én a feketét kértem. Eléggé krémes az állaga és intenzív fekete színe van. Első pár használat után számomra ő sem másabb, mint a többi spirál. Korábbi bejegyzésben már ecseteltem, hogy én nem rajongok egy spirálért sem, ami "vadiúj". Jobban szeretem ha már pár hete vannak használatban, mert sokkal szebben lehet velük dolgozni, és nem vesz fel a kefe része kb. egy kiló festéket! :D Ő is még "haladó" stádiumban van, de szerintem nagyon nagy kedvencem lesz.
A kefe része nagyon tetszik: sűrű, homokóra alakú és viszonylag nagy. Én pont az ilyen típusokat kedvelem. :)



A csomagolása számomra nagyon szép és elegáns. Fényes fekete, fénylő pirosas-ciklámenes felirattal. A feketében ami nem jó az az, hogy az ujjlenyomat gyorsan meglátszik rajta.

És végezetül ilyen szempillákat csinál egy rétegben, többszöri gyors áthúzással. :) Összességében szerintem egy igazán jó spirálról van szó.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése