2013. szeptember 26., csütörtök

"Hawaii koktél"

Tegnap volt a barátom szülinapja, így gondoltam elkészítem neki ezt a koktélt! :) Hogy honnét van a recept!? Sehonnét! :D Egyet gondoltam és az ízlésemre bíztam...úgy született meg! Mi nagyon szeretjük és minden neves alkalomkor előszeretettel készítjük el! Mivel nincs nagy alkoholtartalma, így nem is kell félni tőle! :) Ízében főként az ananász és a kókusz dominál! Pár dolgot nyugodtan el is hagyhattok, ha esetleg nem szimpatizáltok vele, de szerintem így az igazi! ;) Leírom nektek hogy is szoktam elkészíteni!






Ha esetleg valamely összetevőjével nem szimpatizáltok /pl: ételszínezék/, nyugodtan el lehet hagyni, de szerintem így az igazi! :)



Hozzávalók:

-1db Pina Colada alap
-1üveg Cappy 100% ananászlé
-2db lime
-1darab narancs
-1darab ananász
-kókuszreszelék
-kis cukkor
-kék ételszínezék

Elkészítés:

A koktélos pohár széleit benedvesítjük, majd megforgatjuk kristálycukorban /lehet bármilyen más cukor is/! Ezután félig felöntjük a poharat a Pina Colada alappal, utána pedig majdnem ugyanennyi ananászlével! A gyümölcsök /ananász, lime, narancs/ felét felkarikázzuk, és díszítjük vele a poharakat, a megmaradt lime és narancs darabokat pedig a koktélba facsarjuk! Végezetül szórunk bele egy pici kókuszreszeléket és pár csepp ételszínezéket! Az egészet összekeverjük és kész is van! :) Nyáron nyugodtan mehet bele pár jégkocka is, hidegebb időben pedig elegendő a hozzávalókat picit behűteni! Díszíthetjük még kis esernyővel, ananász levelével és koktélcseresznyével is! Érdemes kipróbálni, mert nagyon finom! :) Aki megcsinálja, várom a beszámolókat róla! :)



Ő lenne az alap! /én az Auchan-ban szoktam venni/





És végezetül gondoltam a tortát is megosztom veletek! :)









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése