2013. szeptember 21., szombat

Nyári kedvencek



Immáron lassan egy hónapja, hogy átléptünk az őszbe! Sokan vissza sírjuk a nyarat, de akadnak olyanok is, akiknek kicsit felüdülés az ősz! Személy szerint már vártam hogy enyhüljön az idő, viszont az ilyen kétes időjárásért, ami a napokban volt, én sem annyira repesek! :/ Picit megkésve, de én is elhoztam a nyári kedvenceimet :) Azt gondolom, hogy sikerült elég sok dolgot összeszednem, ezért a jó áttekinthetőség kedvéért kategóriákra osztottam! Remélem nem lesz unalmas, mert tényleg sok-sok mindent sikerült összeszednem/ Ami kimaradt még:
-kedvenc könyv: sajnos nyáron nem olvastam :/
-kedvenc illat: két parfümöt is használtam : Avon-Little Gold dress és a Star nature Vattacukor illatút 
-kedvenc film: inkább sorozatot írnék- Carrie naplója /imádom a Szex és New Yorkot/
-kedvenc ital: pina colada
-kedvenc étel: gyümölcsök
Bármely termékkel kapcsolatosan lenne kérdésetek, esetleg kíváncsiak vagytok, hogyan szuperáltak nálam, nyugodtan írjatok! :) 








1.Napvédő készítmények

Ide soroltam minden olyan készítményt, amit napozás előtt-után használtam a nyáron, valamint a mostani kedvenc szolikrémemet is :)




Mindíg balról jobbra haladva fogom a termékek nevét leírni: 
-Sun Dance naptej 20-as fényvédő faktorral
-Sun Ozon napozás utáni panthenol spray /jó szolgálatott tett napégés kezelésénél/
-Ombia napozás utáni SOS testápoló /ez a barátom kedvence, sokszor az ekcémájára is hasznos/
-Avon Sun+ Maxi tan hidratáló naptej béta karotinnal
-Emerald Bay Definitely Black szoláriumozás előtti krém bronzosítóval /és isteni ananász illattal :P/



2. Testápolás

Ebbe a kategóriába szerepel minden, amit a testünkre kenünk-fújunk! 




-Dove Summer glow barnítós testápoló
-Eveline Slim Extreme 3D karcsúsító és bőrfeszesítő krém
-Avon Foot Works hidratáló lábkrém vaníliával és barnacukorral /minden jöhet, ami vaníliás..így ez is :)/
-Balea Summer Glam arany csillámló testápoló /nélküle el sem indultam :D /
-Balea testápoló Hawaii ananász illattal /nyárra tökéletes volt, mert hamar beszívódott és nem hagyott zsíros érzetet/
-Balea Young Sweet Wonderland Deospray csokoládés illattal /komolyan, aki szereti a csokit, ezt legszívesebben megenné :) /
-Avon naturals vaníliás hidratáló testápoló /no comment/


3. A tusolás közben használatos termékek 

Itt szerintem a kategória címével el is mondtam mindent :)



Első kép:
-Dove purely pampering tusfürdő mandulával és hibiszkusszal
-Avon naturals vaníliás testradír /nagyon szeretem! érdemes kipróbálni/
-Femifit intim mosakodó habtej /ez is egyik kedvenc termékem, de mostanában pár alkalom után elromlik az adagolója! más is tapasztalja ezt!?/

Második kép/kedvenc Balea-s tusfürdőim/:
-Brazil mangó
-Hawaii ananász /Kedvenc!! Imááádooom/
-Kókusz és nektarin 


4.Hajápolás:

Azokat a termékeket sorolom ide, amelyek nyáron jó szolgálatot tettek :P A hajamat legtöbbször felfogva hordtam, mert nem bírom az iszonyatos meleget, főleg hogy mágnesként vonzza a hőt a sötét hajam :S Viszont ha kiengedve hordtam, vagy egyenesen vagy pedig hullámosan szerettem viselni! Végre kipróbáltam a szilikon mentes termékeket is :)





-Balea Professional regeneráló hajbalzsam és sampon igénybevett, sérült hajra /mindkettő szilikon mentes termék/
-Schauma Krém&Olaj nem kiöblítendő hajápoló spray törékeny, szálkás hajra /vanília virág illattal és argán olajjal/
-Got2b Beach girl hajformázó só spray /ezzel csak óvatosan, főleg az erősebben vegykezelt hajú lányoknak, mert eléggé kiszárítja a hajat! minden használat után feltétlenül ápoljuk hajunkat! Viszont nagyon szép tengerparti hullámokat varázsol a hajunkba :)/
-Balea Professional napozás utáni hajolaj /egész nyáron ezt használtam, és nagyon elégedett voltam vele! ki is végeztem egy egész flakonnal! Egy hátránya van: limitált kiadás... :/
-Nivea Straight&Easy hajkiegyenesítő krém /akár 200 fokon is, hajszárítás előtt vagy hajvasaláskor, nedves/száraz hajon használható/


5.Arcápolás



-Balea arctisztító tonik normál és vegyes bőrre /lótuszvirággal, nekem nagyon bevált, olcsó..röviden ennyi/
-Dove arckrém leheletnyi önbarnítóval /nyáron ezt használtam csak sminkelés előtti hidratálásra/
-Bioderma Micellás sminklemosó érzékeny bőrre, illatanyag mentes /őt ajándékba kaptam a fényvédő krém mellé! nekem elnyerte a tetszésemet/
-Avon Care 3in1 arctisztító-tonik és hidratáló aloe verával és gyömbérrel
-Balea Young 24 órás hidratáló arckrém vitaminokkal, cseresznyevirág kivonattal /UVA/UVB szűrővel, érzékeny bőrre! én szoktam az arckrémeimbe belekeverni szérumokat, olajokat-főleg az éjszakai krémekbe- és úgy használom őket/


6. Sminktermékek





-NYC porpúder /a csomagolása miatt nem nyerte el a tetszésemet-másnál is olvastam ugyanezt sajnos/
-Bioderma Photoderm max színezett napvédő krém /50-es fényvédővel, vízálló! egész nyáron ezt használtam alapozó helyett! hallottam már negatív kritikát róla, de nálam nyáron csak ez a nyerő!/
-Oriflame Very me sminkalap /bocsi, de lekopott már róla a felirat :/ amúgy szerintem jó termék és elérhető áron van/
-Sleek i-Divine snapshots paletta /igazi/ vibráló nyári színek -igaz hogy nem sokat használtam szemhéjpúdert, de csodásak a színei/
-Lovely maxi lips szájfény /tengeri kollagénnel és édes ízzel-illattal. nagyon szeretem, sokszor szoktam ezt a szájfényt újravásárolni/
-Essence all eye on me vízálló szempillaspirál
-Lovely szemhéjtus
-Essence szemceruza-ezüst színben /vizvonalra, alsó szempillatőhöz és a szemzúgokhoz  hasznos/
-Essence kajal pencil /sima-fekete szemceruza/
- MAC alapózó ecset /számát ne kérdezzétek, mert már jó pár éve nyúzom és imádom a mai napig- bár legtöbbször púderecsetként használom :P
-Bebe young care ajakbalzsam / arany csillámokkal és vaníliával /
-Essence bronzosító /ez is ősrégi darab...talán soha nem fog elfogyni :D vanília illattal, ami még most is érződik rajta/
-Essence mono szemhéjpúder-55 Shrimp me up /leárazás alkalmával vettem/

   
7.Körömlakkok

Egész nyáron rövidek voltam a körmeim és inkább lakkoztam csak őket! akkor ezek voltak a kedvenceim :)




Első kép /Essence lakkok/:
-107-Naughty and pink!
-106-Free hugs
-146- That's what i mint!

Második kép:
-Crystal Nails- 30 /valamilyen korall árnyalat volt a neve/
-Manhattan Yeah&Yang-07 0 Laque Lotus
-Catrice-  28 You Better Think Pink

 
8.Hajfesték






-L'oreal Casting Creme Gloss-412 Jeges kakaó /azt gondoltam hogy végre barnább lesz a hajam, de kb. mostanában akármilyen barnával próbálkozom, mindegyik szinte feketének hat :/ a pozitívum viszont hogy eszméletlenül szép fényes lesz a hajad még a következő hajfestésig is és nem kopik annyira mint más hajfestékek...pedig ez csak egy színező./




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése