2013. december 30., hétfő

Frosty Rose-hópihés körmök télre

Sziasztok lányok!

E heti manikűrként a jelenlegi körmömet osztom meg veletek :) Ő készült karácsonyra, és jelenleg is ezt viselem. Szerintem ilyenkor télen egy nagyon kellemes kis együttes ez.







Még karácsony előtt voltam körömkellékesbe, és tesztelésre vásároltam a Crystal Nails legújabb termékeit, a One step Crystalac-ot és a Royal gel-t . Mind a két termék fixálás mentes és azt ígérik, hogy egy rétegben is tökéletesen fednek.
Az én körmeim a One step Crystalac-al készültek, 08-as az árnyalata.




Azt kell hogy mondjam, nagyon meggyőző ez a termék, ahogy a már bemutatott Brush&Go termékek is. Már csak a tartósságára vagyok kíváncsi, az is van e olyan jó, mint a BrillBird termékek. :)
-könnyű a felvitele
-valóban elég egy réteg is
-hamar megköt
-nem kell fixálni
Mindenképp be fogok szerezni belőle más színeket is. Ahogy látjátok, elég nagy a választék :P

A hópihe mintákat pedig akril festékkel és egy vékony díszítő ecset segítségével festettem meg.





2 megjegyzés: