2013. december 6., péntek

Szerzemények

Sziasztok!
Ugye ruházati cikkeket eddig nem nagyon tettem ki, de ma voltunk vásárolni a barátommal, és gondoltam megmutatom miket sikerült vennünk! :) Az Aréna Plázába voltunk, pontosan a Tescoba és a Sports Direct-be!



F&F
Napok óta vadászok új csizmára, de nem valami sok sikerrel :/ Voltam a Duna Plázába is egy tök jó boltba, ahol egész baráti áron voltak csizmák, de ami tetszett, az vagy nem volt méretben, vagy nem tudtam boldogulni a zippzárral vagy a vádlimnál nem volt jó..tehát sorozatos kudarc :( Nem tudom ti hogy vagytok vele, de nekem az ilyenek után teljesen elmegy a kedvem a vásárlástól, és inkább haza ballagok.
Ma volt egy utunk az Aréna Plázába, így gondoltam benézek ott is egy-két üzletbe, hátha! Lássatok csodát, a Tesco-ba találtam egy megfelelő darabot! :D





Pár éve volt egy hasonló csizmám, amit nagyon sokáig hordtam, és emlékszem hogy nagyon imádtam, ezért is akadt meg a szemem rajta. Sima kocka sarok, kerekített orr, külső oldalán egy zippzárral van díszítve, bár a képeken nem tudom mennyire látszik ez!? Amit hiányolok egyedül belőle, hogy nem végig zippzáras a megoldása, különben pedig kényelmes darab! Leárazva vettem, 9000ft-ról volt leárazva 6230Ft-ra.


Itt vettem még kesztyűt is, mert már nagyon elkel ebben a hideg időben! Szintén az F&F-nél láttam meg ezt a praktikus megoldást: két pár kesztyű volt egyben. Egy sima fekete és egy fekete-fehér csíkos variáció! Szerintem nagyon aranyos, volt több színben is, de nekem ez tetszett a legjobban. 890Ft-ba került a pakk.





Egy bő hete voltam kabátnézőbe is, akkor sikerült a Nyugati aluljáróba bezsákmányolnom ezt a szuper fekete szövetkabátot is! Az ára nevetséges volt....potom 4500Ft!!!!! Hasonló volt a Tescoban is, bár azokról lemaradtam...nem volt már a méretembe mikor eljutottam oda. Nagyon-nagyon szeretem, és örülök hogy ilyen jó vásárt csináltam vele! Gombos, két soros, választhatod hogy melyik oldalról szeretnéd begombolni, ugyanis mind a két oldalról lehetséges. :)


Ezt a leggingset is kb 1,5hete vásároltam a New Yorkerbe! Vele már szemeztem jó ideje, és most pechemre akciósan 1990Ft-ért hoztam haza :)



Voltunk még a Sports Direct nevezetű üzletben is! A barátom kinézett még a neten magának egy Thermo pulcsit, és azért mentünk be. Nagyon jó kis üzlet, és az árak sem a fellegekbe járnak. Tényleg van ott minden, cipők-csizmák és egyéb ruházati cikkek.
Szóval ez a Thermo pulcsi igencsak hasznos dolog. -20-ig véd a hidegtől, de ugyanakkor légáteresztő is. Természetesen erre rá kell még venni más felsőt, és úgy lesz a legjobb. Volt nadrágban is, ezért nagyon elgondolkodtam, hogy én is beszerzek egyet, mert a nagy hidegekben biztosan jobb, mint ha egy sima harisnyát húzok fel pl. a nadrág-leggings alá.
Tehát lányoknak-fiúknak egyaránt van, sőt, több színben is lehet kapni! Rövid-hosszú változat is van belőlük úgy nadrágban mint felsőben! Valamint ami még pozitívum, hogy XS-től 4XL-ig vannak a méretek, így bárki megtalálja a számára megfelelő méretet. :) Az ára pedig 2990Ft volt, ahogy a képen is láthatjátok. :)







2 megjegyzés:

  1. Ó, egy olyan thermo nadrág jól jönne nekem is, mert úgy tud fázni a lábam, hogy néha azon csodálkozom, hogy nem török el! :D Ugyanez a kezemmel, pedig dupla béléses kesztyűm van! :( Nagyon jó cuccokat vettél, a csizma nagyon tetszik! :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 20.-a után én is mindenképp veszek egyet! Majd beszámolok arról is, hogyan szuperál. Ma már az új csizmában jöttem dolgozni, és nagyon kényelmes...imádom! :)

      Törlés