2013. december 4., szerda

Vidéken :)

Sziasztok lányok!
Újra itt vagyok, remélhetőleg aktívabban, mint eddig :P Említettem hogy a múlt hónapban vidéken jártam a szüleimnél, gondoltam pár képet készítek erről-arról! Biztosan ti is vagytok úgy, hogy dejóóóó is nosztalgiázni. :) Ha valaki valamit megkíván, nem ér szidni érte :D




Most hogy a természet pihen, azért tud meglepetéseket okozni: még vannak túlélők, akik kis színt visznek a komor hétköznapokba :)







Betakarítottuk a terméseket is. :) A télálló citromfánk most is szépen termett. A maradékot még sikerült lefotóznom :)



Télálló citrom termése


Ha vidék, akkor finom ételek. Ilyenkor megengedett, hogy ne foglalkozzunk a kalóriákkal :P


Házi sajtos tallér


Csirkepöri


Rántott gomba kukorica salátával...a legjobb :P


betűtészta= twerk ...nekem ez jutott eszembe :D


A bőség zavara


Házi hot-dog... a legjobb


Húgi szülinapja is most lett megtartva, ez volt a torta 


Pablo cica is éhes, az asztalnál ül étkezéseknél :)



Ajándék édességek londonból 



Volt körmözés is. Húginak a már jól megszokott gyors gél lakkal tettem rendbe a körmeit. Újból tudom nektek képekkel is bizonyítani, hogy milyen fantasztikusan tartós ez a megoldás!!


A jó kis lenövés most is megvolt





A cicák is kaptak kis ajándékot külföldről! :D Van kép is, majd pótolom ha megkaptam őket. :)



Végezetül pedig az elmaradhatatlan fodrászkodás /tesóm fodrász, ha még nem említettem :P /


Új frizurát kapott anyu is :)




Nekem is megtörtént a hajszín váltás! Ízelítőnek 1-2kép a végleges festés előtt! Részletesebben is írok majd egy külön bejegyzést az egész procedúráról. :)


Már dolgozik rajtam a szőkítő :D


Ilyenre szívta le a sötét hajamat. Erre jött még egy festés!



És a barátom is kapott egy kis szőkét a hajába :)



2 megjegyzés: