2013. december 22., vasárnap

Újabb decemberi szerzemények

Sziasztok lányok!
Már jó pár napja megint nem posztoltam, de gondolom mindenki tisztában van vele, hogy ünnepek előtt a munka, a vásárlás és a rohanás elég sok időt lefoglal mindenkinek, ahogy nekem is! :D Próbálok most előre megírni pár bejegyzést, hogy vidéken is tudjak nektek jönni pár bejegyzéssel. :) Holnap ugyanis utazunk, és majdnem egy hetet ott leszünk. Tervezem még hogy végre valahára megmutatom az új hajszínemet, és hogy hogyan is készült el. :) Valamint a lent készült karácsonyi körmökről is szeretnék bejegyzést készíteni. A cicák is feltétlen helyet fognak kapni! :P
Most pedig bemutatom, hogy az utóbbi 1 hétben miket sikerült zsákmányolnom.





Avon Extra lasting-tartós, folyékony alapozó-Medium Beige: tartós alapozóként fut az Avonnál. A régi változatát használtam, ami Perfect Wear névre hallgatott, és nagyon de nagyon szerettem! Ez a termék kicsit másabb, még barátkozunk egymással. :P Későbbiekben írok róla tesztet, ha szeretnétek. Addig pedig meglátom, mit is tud.








Essence Glow-színezett ajakápoló-02 Glam up: ő egy színezett ajakápoló, amit nagyon megkedveltem. Ahogy látjátok, már jócskán használtam belőle! :D Elég jól hidratálja az ajkakat és még mellé egész jó kis színt is kölcsönöz neki. Tudomásom szerint 3 árnyalatban létezik, van tőle sötétebb és világosabb árnyalat is.







Balea Love is a Battlefield dezodor: sima dezodor, friss, édes illattal. Nem tartalmaz alkoholt, ezért érzékeny bőrűek is használhatják.





Essence púder ecset: őt már mióta bejött, azóta nézegetem, de még csak most jutottam el odáig, hogy meg is vásároljam. A kiváltó ok pedig az volt, hogy hétvégén sikeresen elhagytam a MAC ecsetemet egy szórakozóhelyen. :'(
Így egy napos használat után nagyon elégedett vagyok vele, mert extra puha a szőre, és szépen oszlatja a púdert is az arcon. Nem utolsó, hogy csak ezer forintba kerül, így ha őt is elveszteném véletlenül, nem fog fájni annyira a fejem! :D






Essence mono szemhéjpúder-58 Cappuccino please: ő egy fénylő, tejeskávés árnyalat. Igazi szerelmese lettem, és szinte minden nap őt használom, mióta megvettem! :D Nagyon kis kellemes szín, így mindennapokra szerintem tökéletes választás. :)











Esthetic tincses műszempilla-Medium: közepes hosszúságú műszempilla, amit sokszor használtam már. Nekem tökéletesen bevált és nem is egy drága termékről van szó. A külső szemzugba szoktam kb. 4darabot feltenni, és máris kész a cicás tekintet. :) Ahogy látjátok, már használtam is. :P






Avon Solution VIP színezett hidratáló SPF20: ő az Avon egyik újdonsága. Színezett hidratáló krém elvileg, de fehér színe van. Én smink alá szoktam használni, és eddig igazán jó sminkalapnak bizonyult. :) Van illata, ami számomra kellemes, ezért aki erre "kényes" az inkább szaglássza meg vásárlás előtt. :) Pozitívum még, hogy 20-as fényvédőt tartalmaz. Kinyomva apró kis szemcsék vannak benne, ami bőrradír kinézetet kelt első ránézésre, viszont felvitelkor semmi nem érződik belőle. Ők szerintem az egészséges fényért felelős dolgok a krémben.






Yves Rocher tusfürdő Kaliforniai mandula illattal: valami eszméletlen jó illata van! A pisztácia, mandula szerelmeseinek kötelező darab!!! :D





Lovely Maxi lips szájfény-Nr.3: korábbi bejegyzésben már olvashattatok róla. Én nagyon kedvelem ezt a terméket, ezért is szoktam többször is újravásárolni. Nagyon kellemes vaníliás illata van, ami felvitel után is érződik. Tengeri kollagént tartalmaz, nem szárítja az ajkakat. Ő egy visszafogott, halvány rózsaszín árnyalat csillámok nélkül. :)




Yves Rocher táska: mivel az előzőt anyukámnak ajándékoztam, így vásároltam egy újat. Nagyon jó szolgálatot tesz a táska mélyén megbújva, ha épp vásárolni megyünk. :)





For your Beauty körömreszelő: nálam folytonos hiánycikk a reszelő, így szinte minden alkalommal jön egy-egy haza velem. :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése