2013. október 28., hétfő

Halloween smink 2.- Párduclány

Sziasztok!
Most már tényleg elkezdődött a visszaszámlálás és csak pár nap a várt Halloween-ig! :) Most egy Párduclány sminket hoztam nektek! Tudom hogy sok hasonló smink készült már, de azért valamivel másítottam a saját verziómon! A sminkhez igazán nem kell sok minden, kiegészítőnek pedig egy párducmintás fülbevalót és egy szintén párducmintás sálat használtam! :) Valakinek valami tervbe hogy hová fog menni!? Én még nem tudom hogy megyek e valahová, de ötletem az már van bőven, ha úgy alakul! :D Szerintem holnap még jövök egy ilyen sminkkel, mert ugye 3 a magyar igazság! :P


Folytatásért kattints tovább!

Szerintem kevésből is lehet igazán ötletes dolgokat kihozni! Ez pont élő példa rá! Mindenki sminkes tatyójában szerintem megvan minden hozzávaló+ mivel a párducminta örök divat, csak egy sál és egy fülbevaló kell hozzá!




Íme színesbe! :)


Közelebbi




Fülbevaló


Sál



2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó smink lett, ügyes vagy! :) Tényleg vadmacska :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Most akarom feltenni a legújabbat, ha sikerül! :P

      Törlés