2013. október 25., péntek

Lazacos saláta/Amerikai káposztasaláta

Ma egy salátát hoztam nektek! Most, hogy szeretnék pár kilótól megszabadulni, általában vacsorára szoktam ilyeneket enni! Igazán nem nehéz összedobni, ugyanakkor nagyon finom! Ha épp nincs pl. lazac kéznél, nyugodtan lehet tonhallal is helyettesíteni! Ha még jobban szeretnétek diétásnak tenni, a káposztasalátát is elhagyhatjátok! Remélem elnyeri tetszéseteket és sokan el fogjátok készíteni! Előre is Jó étvágyat hozzá! :)






Elkészítés:

Az előzőleg megmosott salátát tetszőleges darabokra tépkedjük, majd egy nagyobb tálba tesszük! Ezután tetszőleges zöldségeket /paradicsom, paprika, uborka, újhagyma/ feldaraboljuk, és hozzáadjuk a salátához! Én általában előre elkészített saláta mixet szoktam használni!


Ha ezzel megvagyunk, akkor pár darab főtt tojást szintén felkockázunk, és hozzáadjuk a zöldséges keverékünkhöz! Fűszerekből én feketeborsot, fokhagymasót szoktam használni, valamit leöntöm olivaolajjal vagy kókuszolajjal! Ezután az egészet alaposat átforgatjuk és tányérra szedjük a kívánt mennyiséget! Végezetül nincs más dolgunk, mint a lazacot rászaggatni a tetejére és készen is vagyunk a diétásabb változattal! Füstölt lazacot egyébként lehet kapni pl. Sparba is! Ilyen csomagolásba keressétek! Ára pedig 400-800ft között mozog, kiszereléstől függően!



Viszont ha nem vesszük annyira szigorúan, akkor nyugodtan tehetünk bele sajtot, például mozzarellát, és ahogy a képen látszik, én előszeretettel szoktam káposztasalátát mellé tenni, ami a következőkép készül:

Amerikai káposztasaláta:
A sárgarépát és a káposztát vékony szeletekre vágjuk, vagy lereszeljük! Ezután ízlés szerint adjunk hozzá finomra vágott hagymát, vagy újhagymát! Ha ezzel megvagyunk, akkor elkészítjük hozzá az öntetet! Joghurtot elkeverünk ízlés szerint majonézzel, majd hozzáadunk pici citromlevet és ecetet! Jó alaposan kikeverjük, majd sóval, borssal, cukorral ízesítjük! Ezzel az öntettel kavarjuk össze a salátát, és 1óra hosszára a hűtőbe tesszük, hogy az ízek összeérjenek! Ha szükséges utána is lehet még ízesíteni!



2 megjegyzés: