2013. október 11., péntek

Szeptemberi kedvencek!

Sziasztok!
Gondoltam már érik, hogy megírjam az elmúlt hónap kedvenceit, így a mai nap be is mutatom őket! Több terméket láttatok már korábban, őket vagy új szerzeményként, vagy pedig jól bevált termékként mutattam be! Ugye ami jó, azt miért cseréljük le!? :) Ebben a hónapban a hajápolási termékeke vitték el a pálmát, mivel a legproblémásabb most a hajam volt, de hála ezeknek a termékeknek, most nagyon szép lett! :)





 Sminktermékek:


1.Garnier olajmentes BB krém: erre az időszakra nagyon jó, eléggé megszerettem! :)
2. F&F kőpúder: nem is gondoltam volna, hogy ennyire megtetszik :P
3. Essence mono 55- Shrimp me up: őt pirosítóként használom, nagyon bejön
4. Avon Mega Effects szempillaspirál: jól hosszítja a pillákat, viszont nem dúsít és sokáig sok anyagot hord fel az aplikátor. :/


Arcápolás:



1. Balea arctisztító tonik: nagyon kellemes illata van, végzi a dolgát, nem szárít, nagyon megszerettem.
2. Balea 3in1 arctisztító, arcradír, maszk: nagyon jól bevált termék. szeretem az illatát, mind a három funkciójának eleget tesz. ajánlottam tesómnak is, ő is nagyon megkedvelte! mióta használja, szinte teljesen elmúltak a pattanásai, és egyre szebb a bőre! BIG LIKE!
3. Bioderma Sensibio H2O micellás oldat: nagy kedvencem volt, de sajna már elfogyott! :/ nem vásároltam újra, helyette a L'oréal-t tesztelem most!


Testápolás:


1. Baba kakaóvajas testápoló: most már jobban jön ha kicsit zsírosabb a testápoló, aminek ez  eleget is tesz. finom illata van, ami egy ideig érződik is a bőrön! :)
2. Evelin Slim Extreme 3D: karcsúsító-bőrfeszesítő krém: nagyon szeretem őt is, bár már kivégeztem :D most a piros változatot használom.
3. Balea tusfürdő- Hawaii ananász illattal: még mindig kedvenc volt szeptemberben is. ő is elfogyott már, de van még egy tubussal ha netán a nyarat szeretném felidézni :P


Hajápolás:



1. Gliss Kur Oil nutrive olajos folyékony hajregeneráló balzsam: többfélét is próbáltam, de nálam ő a BEST!
2. Balea hajvégápoló: ez a termékcsalád az Elseve méhpempős kollekció kopírozása szerintem! az illata merőben ugyanaz, és nagyon jól bevált termék! ő is LIKE!
3. Kallos Keratinos hajbalzsam: nem tudok rá mást mondani hogy ISTENKIRÁLY!!!! bárkinek ajánlom nyugodt szívvel! hamarosan jön a hajápolós bejegyzés, ott majd írok bővebben róla! :)
4. Swiss O Par kókusztejes sampon: őt is újravásároltam, mert imádom az illatát, és szerintem a hajam is szereti! :)


Köröm:

A körmöm épített zselés volt szeptemberben! :) 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése