2013. október 5., szombat

Mini szerzemények

Általában 5.-én és 20.-án szoktam vásárolni! Ilyenkor pótolom a már szükséges termékeket, amelyeket elhasználtam, és veszek újakat, ha épp megtetszik valami! Ebben a napsütéses időben egy sétával egybekötve elindultam vásárolni!/pár "őszi természet" képet tettem fel a facebook-ra :)/  És íme a szerzemények, ők jöttek velem haza! :) Ha valamelyik termékre részletesen kíváncsiak vagytok, írjátok meg nyugodtan!






Ami érdekesebb, azt fogom külön megmutatni! Vettem egy For your Beauty körömreszelőt /399ft/ és egy szempillafésűt/299FT/, mert az enyém sajnos tönkrement! Ezenkívül még egy Isana márkájú acetonmentes lakklemosót/259ft/, mert ugye jó ha van! :)

Két körömlakkal lettem gazdagabb a vásárlás során! :D Egy NYC /549ft/ és egy régi szériás Essence! Az utóbbit még akció keretében sikerült 99ft-ért hazahoznom! Volt elég sok Catrice /nagyon sok Nude árnyalatban/, NYC és Lovely lakk is /most valahogy nem ilyen lehetetlen színekben. csodálkoztam is rajta/

NYC -300 Spring Tulip 





Essence-65 Camouflage




Megvettem még a jól bevált műszempillámat/799ft/ is, szintén az NYC-től! Nézegettem még az Essenc pultnál lévőket is, de valahogy nem mertem kísérletezni ! :D Viszont kinéztem egyet, és őt biztosan meg fogom vásárolni! :)

Glamour Eyelashes-974 Black




Utolsóként pedig a Swiss O Pair kókusztejes samponját vettem meg! Nagyon rákattantam! Olvashattok majd róla későbbiekben, a hajápolás bejegyzésemben majd! /jövőhétre tervezem/



2 megjegyzés:

  1. Nekem is volt ilyen kókusztejes samponom,nagyon finom az illata! :-)

    VálaszTörlés
  2. Igen, és elég hatásos is! Én nagyon szeretem! :)

    VálaszTörlés