2013. november 22., péntek

Cicarajongóknak :)

Sziasztok!
Végre újból itt :P Volt egy kis időm, és gondoltam megcsinálom ezt a cicás bejegyzést. Ahogy láttam, sokan szeretitek a cicákat, ahogy én is! Sajnos nekem sajátom nincs, így most, hogy a szüleimnél jártam, készítettem pár képet az otthoni kis kedvencekről. :P Lehet kicsit sok kép lesz, de szerintem ez soha sem rossz. Fogadjátok őket sok szeretettel, és kommentelni is ér! :D

 Sáti

Ő a legrégebbi cicánk otthon.


Mama cicái 

A nevüket sajnos nem tudom, mert mindig másként hívják őket! :D Ő az anyuka, a többiek a gyerekek! Pablo cica is az ő gyermeke! :)





Pablo cica

Ő a kis házi kedvenc, anyú "új gyereke" :P Egy igazi kis ördögfióka :)  Hihetetlen hogy mennyit bír enni na meg aludni! :)


Ahogy minden cica, ő is szeret belemászni minden dobozba :D itt épp mogyorótörés közben kíváncsiskodott. :) Nem zavarta a mogyoróhéj sem, simán ráfeküdt. :)




A családi étkezéseknél is helye van az asztalnál! :P




17 megjegyzés:

  1. Jaj, az a fekete szépség! Nagy cicás vagyok, a koromfekete cicák a gyengéim :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is egy nagy kedvencem a fekete cica :) mikor még otthon laktam, csak fekete cicáim voltak már, míg el nem jöttem...előtte meg az ezüstszürke volt a favorit! :)

      Törlés
  2. Ááá, cicákból sosem elég! :D :D Annyira aranyosak!!! *.* Legszivesebben szétölelgetném az összes létező macskát a földön! Annyira kis bolondok! :D Ja, amúgy nálam macska-szerelem van, ha még eddig nem mutattam volna ki! :D :D Az utolsó kép mindent visz, mint valami földönkívüli vagy gonosz macsek! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kb. nálam is ugyanígy van, és nagyon rossz hogy nekem nem lehet egyenlőre cicám :/ az utolsó képről nekem is ugyanaz jutott az eszembe :D nekem az egyik kedvenc képem az utolsó :)

      Törlés
    2. Allergiás vagy a szőrükre vagy albérlet/lakás miatt? :/

      Törlés
    3. Szerencsémre nem vagyok allergiás, ahol lakom, ott nem néznék jó szemmel :/

      Törlés
    4. De sajnálom, pedig olyan kis ártalmatlanak, könnyű őket szobatisztaságra szokatni, stb. :)

      Törlés
    5. Tudom, sok cicát felneveltem már :) Addig maradnak ők, míg nem lesz újra sajátom :)

      Törlés
  3. Eszméletlen cukik :-D az anyuci cicusnak nagyon különleges a bundája, nagyon aranyos cicus :-) látom a fő elfoglaltságuk nekik is az alvás :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valóban különleges a bundája, egyik gyermeke örökölte is :P esznek-alszanak-játszanak...ennyiből áll a napjuk!

      Törlés
    2. Fárasztó meló! :D :D :D

      Törlés
  4. Nagyon aranyosak,főleg az a három tetszik,amikor összebújnak! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon aranyosak ők is, csak ott egyedül a mama szelíd, a két kicsit fél az idegenektől. :)

      Törlés
  5. Gyönyörűségesek a macsekok, Pablo a kedvencem :-)
    Hihetetlen, mennyi örömet tudni adni ezek az állatok és milyen hálásak
    (írom ezt úgy, hogy 2 macska is itt alszik mellettem hozzám bújva)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy látom Pablo a nagy kedvenc, bár nem is csodálom :) Van két videom is, amikor pici és játszik, megpróbálom majd őket feltölteni :) Imádtam én is, főleg mikor picik voltak, és este rajtam aludtak...nagyon tündériek tudnak lenni. :)

      Törlés
  6. Ó, hát Pablo mindent visz, de mindegyiknek külön simit küldök! A cicák annyi örömet tudnak adni, hogy én már nem is akarnék cicamentes életet :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen...Pablo úrfi megéri a pénzét! :D Ma beszéltem anyukámmal, és mondta hogy nagyon elemében van, szegény Sátit zavargatja a lakásban :D Következő hónapban ha megyek haza, feltétlenül átadom nekik :) Hogy teljesen ne érintkezzek cicákkal, azt én sem tudnám elképzelni :)

      Törlés