2013. november 8., péntek

Szempillaspiráljaim

Sziasztok!
Ma egy spirálos bejegyzést hoztam, konkrétan jelenleg a birtokomban lévő spirálokról és hogy milyen véleménnyel is vagyok róluk! :)
Most erről a 6 darab termékről szeretnék tesztet írni, és ha szerzek be újabbakat /mert pár már kifogyóban van/, akkor azokról külön írok majd!


 Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én szeretem váltogatni a spirálokat, mikor melyikhez van kedvem. Soha nem használok csak egy spirált a művelethez...legalább kettőt szoktam! :)
Külön csináltam képet is a kefékről, ha esetleg kedvet kaptok valamelyikhez! :) Képeket külön-külön nem teszek fel, hogy milyen szempillákat csinál, pont a fentebb említett indok miatt /nem használok csak egy spirált/, és azért sem, mivel szerintem szép szempilláim vannak, így bármelyikkel+egy szempillafésűvel tudom ezt az eredmény produkálni! Hoztam egy pár képet azért, hogy festék nélkül milyen, és 1+2 réteg festékkel hogyan is néz ki! :)


Festetlen pilláim


Egy réteg spirál




Két réteg spirál






1. Avon Mega Effects



Gondolom nem én voltam az egyetlen, aki tűkön ülve várta, hogy végre megérkezzen ez az épp nem hétköznapi szempillaspirál! A már jól megszokott csomagolás és kefe ezúttal kicsit újra lett gondolva, más külsőt kapott! Személy szerint nekem tetszik ez a megoldás, és tényleg nagyon jól, végig ki lehet vele festeni a pillákat! Nagyon ötletes, hogy állítható a kefe dőlésszöge, így mindenki megtalálja, hogy neki melyik áll kézhez a legjobban! Viszont az ígéretéhez képest én azt tapasztaltam, hogy csak hosszít, végig bevonja a pillákat, dúsítani viszont nemigen! A színe nagyon szép fekete, azzal semmi gondom nincs! Alaplépésként tökéletes! :)


2.Avon Irresistibly Sexy




Ő már régóta megvan nekem, ha jól emlékszem, mikor debütált a katalógusba, akkor rendeltem meg /ezúton is nézzétek el, hogy a felirat már lekopott róla/. Nekem már az első alaklom után pozitív véleményem volt róla! Kifejezetten tetszett, hogy spirális alakzatban helyezkednek el a kis sörték rajta! A színe szép, szerintem elég jó szempillákat lehet vele csinálni! Ha jól emlékszem, ő még mindig kapható a katalógusban! Az ára nem vészes, egy próbát biztosan megér! :)


3. Max Factor Wild Mega Wolume






Róla már írtam az októberi szerzemények bejegyzésben! Elsőre nem voltam elájulva tőle, mivel nagyon sok festéket vett fel a keféje, és nem is valami szép pillákat csinált! Aztán több használat után kitapasztaltam, hogy ha papírral leszedem a felesleget, akkor igencsak jól működik! Mostanában őt használom az Essence-es társával! Jó megoldás a "homokóra" alakú kefe, jól hozzálehet férni a szemzugokhoz is! A színe szép fekete, hosszít, és picit dúsít is!

4.Essence 2in1Volume





Ha jól tudom, ez a spirál már nem kapható, mivel kivonták már a forgalomból! Én is akció keretében vásároltam meg! Ő egy két lépéses spirál! A vékonyabb keféje hosszítja, a vastagabb dúsítja az ígéretek szerint! Nos, a vékonyabb szinte egy halovány színt ad neki, a vastagabb pedig elég sok festéket vesz fel, ezért eléggé összeragasztja a pillákat! A színe normál fekete, semmi extra, nem is tartozott a nagy kedvenceim közé!

5.Essence Get Big Lashes 




Ez a spirál a kedvencem! Első használat után jó barátok lettünk egymással! Személyes véleményem szerint valami hihetetlen szép szempillákat tudok vele kreálni! :D Nagyon dúsít, szépen hosszít, szerintem ível is! A színe szép fekete, nekem tartósnak is tartós volt! Kicsit sok festéket vesz fel az elején, de ez pár használat után változik! Nem akarok hülyeséget írni, de szerintem vagy tavaly, vagy valamikor január környékén vásároltam, és még mindig tudom használni! Ha jól láttam, hoztak be egy hasonló spirált, ezért szeretném majd őt is kipróbálni! Csak ajánlani tudom mindenkinek! :)




2 megjegyzés:

  1. nekem is a fekete get big lashes az aktuális kedvencem! kicsit nagy a keféje, így a belső szemzughoz nehézkes hozzáférni, de én úgy használom, hogy egy réteg get big lashes, a második réteg pedig a lovely plump up spirálja, és nagyon imádom ezt a kombót! :)) hihetetlenül szép pillákat csinál a kettő együtt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, sok negatívumot olvastam a get big lashes spirálról, de én mégis imádom! :) A lovely-t még nem próbáltam ki, de lehet kifogom! Viszont most két új spirálom is lett, az Yves Rocher és egy Maybelline! Kíváncsi leszek rájuk is! :)

      Törlés