2013. november 24., vasárnap

Vélemények az októberben vásárolt termékekről

Volt, aki kérte az októberben vásárolt termékekről írjak véleményt, így ma erről fogok pár sort írni! Igaz, hogy már lassan novembernek is vége, de talán jobb is így, hogy később írom ezt meg, mert volt időm alaposan letesztelni egyes termékeket. :) Van amiről lehet csak egy-két szót írok, de úgy gondolom, felesleges ragozni, mert ennyiből is kiderül, milyen a termék. :)







1.Essence Color&Go körömlakk-101 Absolute Pure: egyszerű alap és/vagy fedőlakk. Párszor már használtam, nagyon tetszik az egyedi ecsete, ami két, szorosan egymás mellé helyezett "szőrös részből" áll /nem tudtam most hirtelen szebben fogalmazni :) / Szépen terül, viszonylag gyorsan szárad. Nincs olyan jó, mint a Quick dry, de egynek ez is megteszi. :)

2.Essence Superfine szemkihúzó toll: vegyes kritikákat olvastam róla, de nekem személy szerint nagyon bejött ez a termék és egyik kedvencem lett. :) Írták pár helyen, hogy alig lehet leszedni! Nekem erről az a véleményem, hogy az a jó egy termékben, ha tartós :P Tény és való, hogy nem első termékként ajánlanám pl. kezdő embereknek, mert ha elrontják, tényleg nehéz leszedni. Talán annyi a titka, hogy inkább egy hajszálnyival húzzuk mindig vékonyabbra a vonalat, és utána igazítsuk majd át szemhéjpúderbe mártott tus ecsettel, vagy más vékony ecsettel! Ugyanez érvényes akkor is, ha pl. nem szépek a szélei a húzott vonalnak, pl. barázdásak. Nagyon szépen korrigálni lehet ezzel a megoldással. Az esti mosakodás alkalmával /víz+folyékony szappan/ nekem majdhogynem 100%-ban eltűnik a szemhéjamról, ha netán maradna, a micellás vízzel teljesen eltávolítható. 

3.Essence Kajal Pencil: számát nem tudom, hogy hány darabot fogyasztottam már el belőle, ezért annyira nem is ragozom túl a dolgokat. :) Sima, fekete szemceruza, nekem gondom nincs vele, vízvonalról kopik, de nem tűnik el, amúgy pedig teszi a dolgát és nem is drága. Röviden ennyi! :P

4.Essence Stays no matter what szemceruza &szemfesték-07 Whipped White Frosting: igazából őt még mindig nem tudom hogy szeretem vagy nem szeretem kategóriába rakjam :/ Van, amikor nagyon jól bírta, van, amikor pedig összegyűlt, és 1-2óra alatt már viselhetetlen lett! Egy bejegyzésben olvastam, hogy ecsettel érdemes eldolgozni, úgy elég jól alkalmazható...bár nem ennél az árnyalatnál. Lehet hogy ez a termék is színfüggő minőségileg!?

5. Max Factor Wild Mega Wolume szempillaspirál: róla már írtam a szempillaspiráljaim bejegyzésbe, amit ITT tudtok elolvasni. A véleményem azóta sem változott: nagyon megszerettem! :)

6.Max Factor CC krém: róla is szintén írtam már egy bejegyzésben, amit szintén meg tudtok nézni ITT! :) Még mindig nagyon jó terméknek vélem, még mindig nagyon szeretem, az illata pedig nem büdös, mert a büdös szó jelentése szerintem nagyon nem itt kezdődik /üzenném azoknak, akik ezt az illatot büdösnek vélték../




1.L'oreal Sublime Soft micellás víz: már a felét elhasználtam, így tudok igazán vélemény alkotni róla. Mivel nem ő az első micellás vizem, így eleve volt viszonyítási alapom. Meg kell mondjam, engem már az első használat után meggyőzött, és szerintem tud annyit, mint egy drágább kategóriás vetélytársa! Az ára nagyon kedvező, nem irritál, nincs erős és/vagy kellemetlen szaga ezért ajánlani tudom mindenkinek. :)

2.Catrice Ultimate lakk- 280 London's Weather Forecast: ő egyszer próbáltam ki. Nagyon szépen felhordható ez a lakk, és szerintem hamar meg is szárad. Tapasztalatom szerint kettő réteg tökéletesen elég belőle. :) Első benyomás abszolút pozitív. :)

3.Catrice Made to Stay krémes szemfesték-070 Mauvie Star: mostanában kicsit háttérbe szorult a használata, bár én speciel a borongós, esős időkben szeretek ilyen színeket használni, így lehet újból előveszem! :) Krémes, könnyen felvihető szemfestékről van szó, ami vékony rétegben tényleg jó szolgálatot tesz. Nekem nem csomósodott össze, és tényleg tartósnak bizonyult több óra használat után is! Sajnos már kivonták a forgalomból, én is csak az akciós kosárba tudtam elcsípni utolsó darabként :/

4.Rimmel Lasting Finish alapozó: sajnos ezzel a termékkel nem lettünk jóbarátok! :( Nagyon jó textúrájú alapozó, amit szépen fel lehet vinni a bőrre, utána nagyon jó, puha tapintású az arc, viszont az én kombinált bőrömre nem igazán a megfelelő, mert kis idővel már iszonyatosan átfénylik, hiába volt púderezve előtte, és x idő után pedig viselhetetlen... :(

5. For Your Beauty szemhéjpúder ecset: nekem nagyon bevált, azóta is ezt használom. :) Nem drága, puha a szőre, nem hullik, ezért ajánlani tudom mindenkinek! :)



Schwarzkopf Color Mask hajfesték: nem szeretném lelőni a poént előre, ezért a hamarosan elkészülő bejegyzésben találkozhattok majd a véleményemmel erről a termékről is! :)




1.Nivea ránctalanító éjszakai krém: a felét máris elfogyasztottam, mivel én imádom este jó alaposan bekenni az arcomat! :$ Őszintén szólva előtte még nem használtam ránctalanítóval bíró krémeket, de a szemem alatti hajszál barázdák láttán már bepánikoltam /ami lehet hogy csak pár nem jól átaludt éjszaka miatt jelent meg/, így vásároltam meg ezt a terméket. Szerintem egy ideális, általános éjszakai krém. Én nagyon szeretem az illatát, de aki az ilyesmire "kényes", az lehet nem lesz vele jó barátságban. Kicsit testesebb krém, ezért nehezebben szívódik, olajosabb hatást keltve. Engem az ilyesmi amúgy nem zavar, abban a tudatban vagyok, hogy legalább iszik a bőröm rendesen. :P

2.Balea krémes-olajos testápoló szőlőmag olajjal és pisztácia illattal: mikor elsőként megláttam a krémmánián, azonnal tudtam, hogy be kell szereznem nekem is! :P Abszolút nem csalódtam a termékben, az illatáért pedig egyenesen odáig meg vissza vagyok! :D A leírás szerint 40% ápoló olajokat /szőlőmagolaj, napraforgó olaj/ tartalmaz és emellett E-vitamint is. Ez az olajos mivolta érződik is felkenéskor és utána jó darabig, ezért az esti fürdőzés/tusolás után tudnám igazán ajánlani, amikor már nincs más dolgunk, csak bebújni az ágyunkba :) Napközben félő, hogy kényelmetlen érzet lenne, főleg mikor felöltözködünk. Ezt leszámítva szerintem egy tápláló testápoló, ami erre az időszakra tökéletesen megfelel, szép, bársonyos bőrt eredményez. :)



1.Essence Color&Go körömlakk- 107 Naughty and Pink és 109 Off to Miami: róluk már készült külön manikűrös bejegyzés, amit ITT és ITT tudtok megnézni, ha lemaradtatok volna róla! :) Nagyon jó véleménnyel vagyok ezekről a lakkokról, ahogy ezt olvashattátok már.

2.Max Factor Facefinity 3in 1 alapozó: régebben már írtam róla, hogy volt már ilyen alapozóm, amit nagyon szerettem, ezért is vásároltam újra. Viszont van egy sanda gyanúm, hogy azóta valamit megváltoztattak rajta, mert már nem a régi. ( Nekem a Golden árnyalat van meg, ami szerintem elég világos a nevéhez képest! Másik gondom pedig a tartósságával van: elég egy minimális izzadás pl az ajkak felett-alatt, és már folyik is, de nagyon csúnyán. :( A sírásnál már el sem tudom képzelni, mit produkálhat :D Amúgy egy szépen fedő alapozó, amivel jól lehet dolgozni. Én ez okból kifolyólag a szemem alá használom, mint korrektor, valamint az orromon és környékén, hogy a pórusokat elfedjem vele! Aki viszont nem izzadékony, annak bátran ajánlom :)


4 megjegyzés:

  1. jó,hogy írtál az essence fedőlakkról.meg is veszem :) köszi

    VálaszTörlés
  2. Nem is láttam még ezt a fedőlakkot az Essence-től, Seche-t akartam venni, no majd kiokoskodom még ezt:D
    Catrice termékek többsége nyerő nálam is, a lakkok abszolút szerelmeim :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én már nézegettem elég régóta, a színes lakkok között keressed! Nekem van még egy másik Catrice lakkom, az a csodás rózsaszín, viszont nála azt tapasztaltam, hogy 3lakkozás után az állaga eléggé besűrűsödött :/

      Törlés