2013. október 3., csütörtök

Avon szerzemények

Végre ma megkaptam a várva várt Avon rendelésem! :) Bár kicsit szomorú is vagyok, mert a várva várt rúzsceruzák közül az egyik nem jött meg! :'( De sebaj, remélem a következőben már őt is megkapom! Nem sok mindent rendeltem, de gondoltam megosztom veletek még így a mai nap!




Elsőként a jól ismert Senses termékcsalád új tusfürdőjét rendeltem meg! A katalógusban nagyon jó illata volt az oldal alapján, így gondoltam meg is rendelem....nem is csalódtam! :) Szantálfa és vanília illattal, valamint krémes állagával szerintem egyik kedvencem lesz ebben a hónapban...főleg amilyen idők vannak, én biztos vagyok benne! :D /meg ugye minden vaníliás dolgot imádok :P /




A másik egy színmegújító ajakrúzs, amely egy új termék! Shea vajjal, omegaolajjal és E-vitaminnal! Ugye mint mindig, ügyelnek a hidratáltságra, ami nem utolsó! :) Valamint az új True Color technológiával készült, ami azt ígéri, hogy a kapszulákba zárt pigmentek felvitelkor kiszabadulnak, és még élénkebb, tartósabb színt garantálnak! Ezt nem biztos hogy tudom igazolni, mivel a Pout árnyalatot vásároltam meg, ami egy világos, testszínhez hasonló rózsaszín! Ami még jó dolog benne, hogy az új csomagolásnak köszönhetően már nem kell kicsavarni a terméket, látni a kis üveges részen is ami a tetején van, hogy melyik színről is van szó!




Végezetül pedig a rúzsceruza! :P Kíváncsian várom majd, hogy fog szuperálni! Nagy reményeket fektetek bele, aztán majd elválik! :) A színe mindenesetre már meggyőzött! Nagyon szeretem a rózsaszínt, ezért választottam a Risque Rose árnyalatot! Ha jól láttam, csillámokat is tartalmaz a termék! Szép a csomagolása, a végén látható szín tükrözi a valós árnyalatot is, csavarható, hegyezhető /állítólag/.




Végezetül pedig a próbáról egy kép, hogyan is néznek ki felkenve!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése