2013. október 26., szombat

Körömlakk kollekcióm

Úgy vettem észre, hogy a körmös bejegyzéseket szeretitek, így gondoltam bemutatom, hogy jelenleg mennyi körömlakkal rendelkezem! Azt talán már említettem korábban, hogy én elvégeztem egy manikűr-műkörmös sulit, így szinte mindig műkörmöm volt, abból is a hosszabb változatok! Viszont mint mindenkinél, nálam is jött egy kattanás, és rövidebb formára váltottam, és előkerültek a lakkok! :)


Folytatásért kattints tovább! 




Külön márkákra szedtem a felsorolást, és le is írom a számukat-nevüket, valamint kis színmintával is készültem! Nem biztos hogy a valódi színüket adják vissza, de a nagy képeken szinte ugyanaz a valóságban is! :) Balról jobbra haladva sorolom majd a neveket-színeket!

Aden:
-19 /barackos/
-5 /gyöngyház fehér/
-25 /gyöngyház rózsaszín/




Lovely:
-Moulin Rouge kollekció / 20-barackos, 21-piros csillámos/
-Classic Nr.25 /fehér/




Essence:
-106 Free Hugs
-107 Naughty and Pink
-109 Off to Miami
-110 Modern Romance
-163 Hey Nude
-146 That's What I Mint




Suhada 12
Essence 65-Camouflage
Moyra No. 11




Manhattan Yeah&Yang-070 Laque Lotus
NYC- 300 Spring Tulip
Catrice Ultimate- 280 London's Weather Forecast /szürke/
Catrice Ultimate- 28 You Better Think Pink /pink/
Crytal Nails- 30





Két Essence fedőlakk:
-101 Absolut Pure
-gel-look /zselés hatású fedőlakk/ Aki tudja hogy ennek mi a titka, írja meg, mert én nem boldogulok vele! Nem bírom kivárni, hogy megszáradjon...kuka!?





Színminták: / ha valamelyik nem egyértelmű, kérdezzetek nyugodtan :) /

9 megjegyzés:

  1. Úgy szeretem nézni a körömlakkgyűjteményes posztokat :) Az ember mindig lát olyan árnyalatot bennük, ami még neki nincs és mindenképp kell :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezzel valahogy én is így vagyok! :D Már most tudnék venni egy rakat újat, ha a pénztárca engedné! :P

      Törlés
  2. Az Essence lakkoknak annyira jók a színei, de a formulával valami nincs rendben, nekem másnapra kopik,lepattog. Neked mik a tapasztalataid velük?
    A Catrice szürke lakkja nagyon tetszik! :) Az NYC Spring tulip nekem is meg van, annyira szép tavaszi szín, nagyon szeretem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nagyon szeretem őket, mert jól lehet velük dolgozni! Tartósságát illetően is meg vagyok elégedve! A Miami-sat, amit csináltam valamelyik nap, még kutya baja! Nagyon nem is szeretek már más drogériás lakkokkal kísérletezgetni! A Moyra az, amit még nagyon szeretek! Én ezt az NYC-t sajnos nem tudtam használni, mert csíkoz, és nem terül szépen! :( Lehet hogy hibás terméket fogtam ki...nem tudom! A szürke Catrice is nagyon szépen terül és gyorsan szárad! Akció keretében vettem kb 250-300ft-ért a Rossmannba!

      Törlés
  3. 163 Essence <3 Gyönyörű! Én a héten vettem új lakkot, mégpedig egy liquid sendet. Már nagyon vágytam rá!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is imádom, és nem mellékesen iszonyat tartós! Csináltam is külön bejegyzést róla! :) Látható az oldaladon majd az új lakk!? Kíváncsi vagyok rá! :)

      Törlés
  4. Hát az az essence fedőlakk nem jó. Először én is azt vettem meg, aztán sikerült beszereznem a BTGN fedőlakkot. Ég és föld a 2 lakk között a különbség! A BTGN fedőlakk (nekem most sima van, de a magasfényűt jobban szeretem) 1 álom, a gel look borzalom. Viszont most a Catrice is beújított ilyen zselés hatású fedőlakkot (már beszereztem, de még nem próbáltam).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én azért vettem mert nem volt a jól bevált quick dry! Most a legutóbbi manit amit kitettem, ezzel vontam be! Különösebb bajom nem volt vele! Talán nem annyira fényes és csillogó mint más fedőlakkok, de egynek megfelel! Azt a gel look-ot 2x próbáltam, de nem száradt meg soha normálisan! :( Na ezt a BTGN-t majd megnézem én is! Kapható még igaz? A Catrice-re kíváncsi vagyok, mert vegyes érzéseim vannak a lakkokkal kapcsolatban!

      Törlés
    2. Hát nálunk (Szlovákia) még nem találkoztam vele a dm-ben, így aztán netről rendeltem meg, akárcsak a BTGN fedőlakkot.

      Törlés