2013. október 7., hétfő

Kígyóbőr mintás köröm /step by step/

Sziasztok!
Újból egy körmös step by step következik! Rég találtam erre a mintára a neten, de még soha nem próbáltam ki! Most hogy rövid a körmöm és hogy a lakkokkal tevékenykedek, gondoltam eljött ennek is az ideje! :) Azt gondoltam, hogy baromi könnyű lesz, de feladta ám a leckét rendesen! :D Most hogy rájöttem a "titkára", szerintem elsőre nem is lett olyan borzasztó! :D Ha van kedvetek, csináljátok meg ti is! Én az őszre való tekintettel próbáltam ennek megfelelő színekkel elkészíteni, de nyugodtan variálhatjátok!






A körmeinket előkészítjük a szokásos módon, ezután pedig jöhetnek a termékek! Nem sok minden kell hozzá: egy alap lakk, ami nálam az Essence 65-Camouflage, kettő akril festék /bronzos és fekete/, egy fedőlakk, egy sminkszivacs /képről hiányzik/ és egy háló /az enyém apró szemcséjű /.




Lépések:

1. Felkenjük a színes lakkot 1 rétegben



2. Kb. 15-20 másodperc múlva tegyük is rá a hálót, jó szorosan /ne várjuk meg, míg megköt a lakk/. Ezután a szivaccsal szépen rányomkodjuk a bronzos akrilfestéket!




3. Pár másodperc után vegyük is le a hálót róla. elég jól néz ki így is, akinek bejön, hagyhatja csak simán bronzosan! A hálónak köszönhetően már "pikkelyes" mintát kaptunk a körmön, a barna és a bronzos szín keveredtek picit!



4. Ha megszáradt az akril festék, akkor jöhet vissza a háló, és a szivaccsal most fekete festéket viszünk fel tetszőleges helyekre! Ha ő is megvan, eltávolítjuk a hálót, és így már megvan a minta!



5. Mindegyik ujjunkon végezzük el ezeket a műveleteket, majd a bőrre került festéket szedjük le lakklemosóba mártott fültisztító pálcikával. Jó tanács: várjuk meg ujjanként hogy száradjon meg teljesen, csak utána fogjunk a következő ujjhoz, mert a háló szorítása miatt belekaphatunk!



6. A kész körmöket fedőlakkal kenjük le, és száradás után már gyönyörködhetünk is a körmünkben! :)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése