2013. október 20., vasárnap

Őszi smink

Mára ezt az őszi sminket hoztam, amiben a barna és a fekete kap főszerepet! Mivel nem egy gyenge smink, így elsősorban valamilyen alkalomra, buliba a legideálisabb szerintem! Lépésről lépésre leírom, hogy is készítettem!








Ami szükséges:
-alapozó/BB krém
-korrektor
-púder
-pirosító
-szemöldök ceruza/por
-barna szemhéjpúder /kakaó színű pl./
-világosabb barna szemhéjpúder
-fekete szemhéjpúder
-fekete szemceruza
-tus
-spirál
-műszempilla /elhagyható/




Elkészítés:
Első lépésként a már alaposan megtisztított arcomat lealapoztam a Garnier BB krémmel /1./! Ezután kevés púderrel fixáltam /2./. Majd folytatásként a szemhéjamra korrektort tettem, ha a szemhéj bázist jobban szeretitek, használhattok azt is /3./. Következő lépésként megformáztam a szemöldökömet /4./ és a szemhéjam mozgó részére felvittem a fekete festéket /5./. Egy lapos ecset segítségével a fekete színt úgy vittem fel a külső szemzugba, mintha az alsó szempillasor folytatása lenne /6./. Picit V alakban a mélyítővonal irányába is behúztam /7./. Ezután felvittem a sötétebb barna színt a mélyítővonalra, és összesatíroztam a feketével, majd egy világosabb barnával szintén összesatíroztam a színeket /8./. A szemöldök alatti részt világos színnel emeltem ki, picit belehúzva a barnába is /9./. Ezután az alsó pillasor tövébe is vittem fel a fekete színből, és meghúztam ceruzával az alsó vízvonalat is /10./. Fekete tussal a belső szemzugtól kiindulva vékony vonalat húztam, a vége felé vastagítva, kicsit túlhúzva, cicásítottam /11./. Utolsó lépésként spiráloztam /12./ és műszempillát ragasztottam fel /13./, de csak a külső szemzugba, hogy még cicásabb legyen a végeredmény!


És íme a kész smink! :)




2 megjegyzés: