2013. október 27., vasárnap

CoverGirl "Éhezők viadala" sminkkollekció!!

Sziasztok!
Egy kedves ismerősöm küldte át az oldalt, amin megtaláltam ezt a "hírt" majd én is tüzetesebben megvizsgáltam! Mivel úgy láttam, ezt a bejegyzést még senki nem tette közzé, így gondoltam megteszem! Igaz hogy nálunk ez a márka nem annyira elterjedt, de aki ismeri, vagy be tudja szerezni külföldről, nekik lehet hogy hasznos ez a poszt! Egyébként a külföldi "szépségbloggerek" nagyon szeretik és dicsérik ezt a márkát! 
Ugye aki látta a filmet, az tudja, a történetet is! Akinél ez kimaradt, ajánlom figyelmébe! :) A lényeget viszont leírom:
"A jövőben járunk, amikor Észak-Amerika romjain Panem országának 12 körzete található. Minden évben minden körzetből a Kapitólium kiválaszt egy-egy12-18 év közötti fiút és lányt, akiknek részt kell venniük az Éhezők viadala!"

A fordításért előre bocsi, ha nem azt jelentené, de próbáltam az érthetőségre hajazni több-kevesebb sikerrel! :D
A lényeg a 12körzet, és ennek iparágaira /halászat, bányászat stb/ épül a kollekció is! Nektek melyik rész termékei tetszenek? 



1. Kerület- Luxus










2.Kerület- Kőműves











3.Kerület- Technológia












4. Kerület- Halászat











5.Kerület- Erő/Hatalom














6.Kerület- Szállítás












7.Kerület- Fa










8.Kerület- Textil












9.Kerület- Gabona










10.Kerület- Állattartás










11. Kerület-Mezőgazdaság












12.Kerület- Bányászat





Forrás:


http://www.covergirl.com/

http://www.huffingtonpost.com/

2 megjegyzés:

  1. A 10es körzet sminkcuccai tetszenek leginkább! :-)
    Nagyon jópofa ez a kollekció!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem az 1,9,10-es! :) Szerintem is nagyon jók! Ilyenkor irigylem a külföldieket, hogy számukra elérhetőek ezek a termékek! :/

      Törlés