2013. október 19., szombat

Új Essence Sparkle Sand Effect lakkok

Sziasztok!
A tegnapi nap terveztem egy utat a Rossmannba, mert valami új lakkot szerettem volna vásárolni! Körülnéztem az Essence pultnál és sajnos nem igazán találtam már a Nude kollekciót! :( Viszont ahogy nézegettem a kínálatot, láttam hogy előrukkoltak az ősz alkalmával pár új színnel...főleg csillámos változatokkal! :) Egyből meg akadt a szemem két Nude árnyalaton! Az egyik sima, pasztell szín volt, a másik egy csillámos változat! Ecc-pecc kimehetsz....és jött velem a csillámos haza! :) Majd itthon jött a felismerés, hogy kicsit felületes és vaksi voltam :D ugyanis egy homok finish-ű lakkot sikerült vásárolnom! Úgy voltam vele, hogy jó, ez nem szegi kedvemet, mert csodálatos a színe! Íme akkor néhány sor, és a képek! :)





Ha minden igaz, akkor ebből a változatból ez a három szín létezik! Én a bal szélsőt vásároltam meg, viszont nagyon felkeltette az érdeklődésemet a pirosas szín is! Az ára ugyan annyi mint a többi lakknak, 499Ft! Az árnyalat pedig: 163- Hey Nude!





Így néz ki a csomagolás, a már jól megszokott Color&Go! Nagyon ötletesnek találom, hogy a csomagolás, a kupak színe is  tökéletesen megegyezik a lakk valódi színével! Itt is még a csillámos designe-ra is odafigyeltek!




Így néz ki maga a lakk! Egy igazán kellemes, Nude szín, ami sok-sok csillámot tartalmaz kisebb-nagyobb méretben! Talán egy pici rózsaszínes beütést is véltem felfedezni benne, ami igazán egyedivé tette!  Az ecset a már jól megszokott, én még mindig támogatom, mivel abszolút jól felhordható vele az anyag!



Felkenve is tökéletesen ugyanazt a színt adja vissza! Egy rétegben is tökéletesen fed! Én úgy csináltam, hogy egy réteg alaplakkot is tettem alá! Nem csalódtam, viszont elsőre kicsit furcsa is volt ez a Homok Effect! :) Kb. 2 percenként birizgáltam, simogattam a körmeimet :D Ha valakit nagyon zavar, akkor fedőlakkal simán tudja korrigálni! Viszont ne legyünk meglepve, ha egy réteg fedőlakk semmit sem ér...kb. olyan mint aki magába szívja, és ugyanúgy érdes marad! Kettővel már szinte majdnem megszüntethető ez a hatás!
Mindenképp ajánlom azoknak, akik szeretik az új dolgokat, valamint a Nude árnyalatok és a csillámok Szerelmesei! Szerintem ők sem fognak csalódni! :)



4 megjegyzés:

  1. Glamour napokon én is megvettem ezt a lakkot a Müllerből, nagyon megszerettem, olyan kedves színe van :)

    Ma találtam rá a blogodra, nagyon tetszik, ha lesz elég időm visszaolvasgatom a régebbi írásaidat! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is nagyon megtetszett, azért is vettem meg! Láttam még egy párat, ami tetszik így az új színekből, szerintem meg fogom vásárolni lassacskán őket is, mert nem túl drága, de mégis jó termékekről van szó! Örülök hogy tetszik a blogom, igyekszem hasznos dolgokról írni! :)

      Törlés
    2. aa :O én ezt a nude-ot miért nem láttam :O velem a piros sand jött haza, az is gyönyörű! :)) de ezt a nude-ot muszáj nekem is beszereznem :O

      Törlés
    3. Már nem emlékszem pontosan, de talán a hét elején volt, hogy jártam még a Rossmannba, de akkor én sem láttam még őt! Lehet most pakolták még ki! Sajnos néhány helyen eléggé el vannak csúszva az újdonságokkal! Ma olvastam Szandránál, hogy a Justin Bieber-es kollekció novemberre várható, de majdhogynem biztos vagyok benne, hogy bő egy hete hogy már láttam, ha nem kettő! Érdemes akkor a pirosra is beruházni!? :)

      Törlés