2013. október 2., szerda

L'oréal pávatoll színei smink- Inspiráció

Nem rég láttam meg ezt a sminket, és azonnal szerelmese lettem! Azt tudni kell rólam, hogy minden jöhet, ami pávatoll! Imááádom! :P Csodaszép színekből áll, és mindig is lenyűgöz, akárhányszor látok egyet! :)





Igazából ez nem egy nehéz smink, még ha elsőre annak is tűnik! Nem is kell hozzá sok minden, a legtöbb darab biztosan meg van otthon mindenkinek! Ennél a sminknél a kék vízvonal és a kék szempillák emelik az összhatást! Lehet lépéseket elhagyni belőle, ahogyan én is tettem /nincs kék szempillaspirálom/, vagy kiegészíteni /másik verzióba egy kis lilát és zöldet is csempésztem/.

Íme a két változat:




Ő lenne a kép alapján elkészített első smink! Sajnos a fényviszonyok miatt nem adja vissza úgy a színeket mint ahogyan élőben kinéz/a sötét részt a szélén egyáltalán nem is látom :( /, de higgyétek el, legalább annyira dögös és különleges, mint a képeken! :)


Nagyon domináns mind a két változatnál az arany és a kék szín! /tudom itt nem látszik, de ígérem, ahogy alkalmam lesz rá, jó minőségben is felteszem, kijavítom, mert tényleg nem ilyenek előben/

Amit használtam:

-sminkalap
-BB krém
-korrektor
-szemhéjpúderek/ fekete, arany, zöld, kék, barna, lila, pezsgő/
-szemceruza/tus
-szempillaspirál
-műszempilla /elhagyható/

Elkészítés:

Elsőként a megtisztított bőrre felkentem a sminkalapot! Ezután BB krém  került a szemhéjra az "alapozás"-nál. Majd kis korrektort is ráütögettem a szemhéjra. Első szín az arany volt. Ezt a szemzugokba, teljesen a mozgó szemhéj háromnegyedéig /másik változatnál csak a negyedéig, utána egy zöld színnel a háromnegyedéig/  besatíroztam! Egy pici fekete szemfestéket vettem fel egy lapos ecsettel, majd a szemem sarkába húztam vele egy cicafarkat! Ezt kezdtem el satírozni V formában, befelé a mélyítő vonal irányába! Erre rámentem egy sötétebb, kakaó barna színnel /másik variációnál lilával/, és egy pufi ecsettel a két színt összedolgoztam! A barnás szín széleit pici pezsgő színnel lágyítottam! Ezután egy pici lapos ecsettel kivi zöldet vittem fel a szemzugtól kiindulva, végig a szempillák tövéhez /alsó részen csak a háromnegyedéig/ Alsó szempillatőnél a külső részen feketét és zöldet dolgoztam össze /másik verziónál lilát és zöldet/ a szemzugokba pedig arany és zöld került az előbb leírtak szerint! Ezt követően az alsó vízvonalat fehér ceruzával húztam ki, és kék szemhéjport ütögettem rá egy vékony ecsettel!  Utolsó lépésekként húztam egy vékony fekete tusvonalat a szempillatőben, spirálozás, és zárásként pedig műszempillát ragasztottam de csak a sarkába, hogy cicás tekintetet kapjak!

Használt termékek:

Bekereteztem nektek, hogy melyik színeket használtam az adott palettákból! Szempillaspirálként az Essence get Big Lashes-t ajánlom!

Sleek i-Divine spanshots paletta /a lila és a zöld szín/



Catrice limitált kiadású palettája-C01 Rumble in the Jungle /arany és kivi szín/
Essence 5-ös paletta /kék/
Nuobeier szemhéjfesték /márványos barna/ és az Essence szempillaspirál










2 megjegyzés:

  1. .tetszenek, mindketto jol nez ki! marcsak egy kek spiral hianyzott :)

    VálaszTörlés
  2. igen, azt írtam is hogy sajna nincs :/ de megpróbálok majd olyan képet csinálni, ami tényleg fedi a valóságot :)

    VálaszTörlés