2013. október 16., szerda

Halloween smink-Vámpír Lady

Lassan nyakunkon a Halloween, sokan mennek jelmezes helyre szórakozni! Ilyenkor jön a kérdés: minek is öltözzek be!? Gondoltam csinálok egy inspirációt, ha pedig tetszik és szeretnétek róla step by step-et látni, írjátok meg és elkészítem még a héten! Lehet hogy fogok több fajta sminket is elkészíteni, majd meglátom, hogy lesz rá időm! Viszont Halloween-ra való körmöket mindenképp szeretnék hozni!


Íme rendes színeiben pedig így néz ki! Csináltam belőlük egy válogatást! Remélem tetszik nektek! :) Nem nehéz elkészíteni! :) Már csak egy vámpír fogsor és fekete csipkeruha dukál szerintem hozzá! Fel lehet dobni fehérebb bőrrel,  egy kis művérrel és élénkebb rúzzsal /nekem sajnos nincs piros rúzsom :( / Sorry hogy ezekkel nem szolgáltam, de ha szeretnétek a részletes lépéseket, akkor ott majd lehet csinálok olyan fotót is! :)


6 megjegyzés: