2013. október 21., hétfő

Mai szerzemények!

Rendhagyó módon ma is elmentem vásárolni! Pár dolog már szinte elfogyott, azokból kerestem utánpótlást, és beújítottam még 1-2 terméket, kíváncsian várom hogy hogyan vállnak majd be!





Ilyen a spirál keféje


Ezek pedig a próbák


1.Essence Color&Go lakk- 101 Absolute Pure: mivel nem volt a gyorsan száradó fedőlakkból egy darab sem, kipróbálom hogy mit tud ez a sima színtelen változat.
2.Essence Szuperfinom Szemkihúzó Toll- 01 Deep Black: mivel elfogyott a szemhéjtusom, így gondoltam kipróbálom ezt a terméket, mert nagyon megtetszett a vékony, hegyes filc rész, amivel szerintem szép vékony vonalakat lehet húzni a szempilla tövébe!
3.Essence Kajal Pencil-01 Black: őt használtam előtte is, de már elfogyott, így mivel nem drága, és a célnak megfelelt, újravásároltam.
4.Essence Stays No Matter What szemceruza&szemfesték-07 Whipped White Frosting: őt már nézegettem egy ideje, és végre meg is vásároltam! A neve fehér, viszont élőben olyan mint a csomagolása: inkább bézses-pezsgős, de nekem nagyon megtetszett. :)
5.Max Factor Wild Mega Volume Szempillaspirál-Black: akciós termék a héten péntekig, 50%-al olcsóbban lehet megvásárolni, így 1249ft-ért hoztam el! Kíváncsi leszek, hogy mit tud, bár megnézve olyan érzésem támadt, mint ha használták volna! :/ a záró papírocska is el volt tépődve, de végignéztem, és az összes terméknél ezt tapasztaltam!
6.Max Factor CC-krém- 60 Medium: a sokak által dicsért CC-krém most nálam is bekerült a kosárba! Ő is akciós egészen péntekig, -40%, így 1799Ft-ba került! Sokat vaciláltam közte és a Facefinity alapozó között, mert utóbbit már használtam, és nagyon elégedett voltam vele, de a CC-t még nem! A tapasztalatot majd leírom! :)


7. Scwarzkopf Color Mask hajfesték-550 Golden Brown: már párszor említettem, hogy szeretnék ilyen barna hajat, de eddig egyik festékkel sem sikerült! Most rá esett a választásom! Róla is beszámolok, hogy tett e változást a hajamon! :)


8.For Your Beauty alapozószivacs: körömdíszítéshez, alapozáshoz-korrektorozáshoz kiváló.
9.Nivea éjszakai krém: a stresszes mindennapokban elengedhetetlen egy jó éjszakai krém. Most rá esett a választásom! Kíváncsian várom mit produkál! :)
10.Balea olajos testápolo szőlőmag olajjal és pisztácia illattal: őt már a krémmánián láttam, utána pedig mikor megszagoltam a Dm-ben, rögtön akartam! :D Most végre meg is vásároltam! Isteni illata van, főleg aki a pisztáciát szereti, annak kötelező darab! Egyre több most már a hideg napok száma, így jöhetnek az olajosabb testápolók! Majd meglátjuk, hogy használat közben is van e olyan jó, mint amilyen az illata! :)


Ezek lettek volna az új szerzemények! Ha még a hónapban sikerül valamit beszereznem, azt külön bejegyzésben feltüntetem! Amelyik termékről pedig szeretnétek bővebben olvasni, írjátok meg! Én már kiszemeltem pár darabot, amiről fogok vagy összehasonlító bejegyzést, vagy pedig külön csak róla írni!



5 megjegyzés:

  1. A spirálra, Essence tusfilcre, Nivea arckrémre és a hajfestékre is nagyon kíváncsi vagyok! :) Már nézegettem én is ezt a festéket, legközelebb én is kipróbálom, de majd írd meg, hogy Neked mi a véleményed róla! :)
    Nagyon jó dolgokat vettél! Én Glamour napokon vettem meg a CC krémet, szintén medium árnyalatban. Eddig tetszik, de az illata nem annyira :S az elég furcsa.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mivel kíváncsi természet vagyok, így délután el is készítettem a sminkemet ezekkel az új termékekkel /CC, spirál, beige szermceruza és a filces tus/. Most készülök majd lemosni őket...eddig szépen a helyén van minden! :D pár nap múlva már tudok szerintem róla véleményt írni, hogy meddig bírja, milyen felvitel közben stb. A festékről én is jókat olvastam, ő viszont csak 5.-e körül lesz használatba véve!

      Törlés
    2. Várom a véleményedet a termékekről! :)

      Törlés
    3. egy-két termékről sajnos már most megvan a véleményem, de adok pár napot még nekik, és hétvégén írok róluk véleményt! :)

      Törlés
    4. Felkerültek a vélemények a termékekről! :)

      Törlés