2013. október 9., szerda

Újabb szerzemények!

Tegnap ismét útba ejtettem a Rossmannt és sikerült pár dologra lecsapnom!  Az új, For your Beauty ecsetekben kellemeset csalódtam! Ezek a fehér nyelű változatok elég kellemes szőrrel vannak ellátva, az ára pedig nagyon kedvező /499ft/! :) Lassacskán lehet megveszem a többit is! :)


1. L'oréál Sublime Soft micellás víz : nagyon sok helyen olvastam, hogy vetekszik a Bioderma Sensibio H2o-val, így gondoltam most akció keretében meg is vásárolom! /október 18.-ig 999ft a Rossmann üzletekben!
2. Catrice Ultimate lakk- 280 London's Weather Forecast /szürke árnyalatú. gondoltam a legközelebbi kigyómintás körmömhöz nagyon jó lesz! akciós volt, 249ft-ért vettem meg!/
3. Catrice Made to stay hosszan tartó szemhéjkrém-070 Mauvie Star: rá már egy ideje vadászom, mióta kivonták a forgalomból! szerencsémre most 3-at is találtam, de csak ezt az árnyalatot hoztam el, mert a bronzos és arany színű nem passzolt hozzám! :/ /szintén 249ft-ért jutottam hozzá/
4. Rimmel Lasting Finich alapozó -202 Nude: róla is olvastam jókat, bár Nude árnyalathoz képest elég sötét a színe, ahogy látjátok! majd kiderül, hogy válik be!
5. For your Beauty szemhéjpúder ecset /bevezetőben írtam már róla/

2 megjegyzés:

  1. Úúúú, de jó, hogy írtad, hogy akciós. Holnap be is tárazok a lemosóból. Imádom. :)

    VálaszTörlés
  2. Neked bevált? Én még nem próbáltam, mert 1-2 használatnyi van még a Biodermából! :) De szerintem teljes áron is kedvezőbb, mint az előbb említett Sensibio H2O. Egyébként nagyon sok akciós termék van dekorkozmetikumokból is, érdemes lecsapni rá! :)

    VálaszTörlés