2013. október 24., csütörtök

Essence Color&Go-109 Off to Miami

Meg is hoztam az aktuális manikűrös bejegyzést! :) Már a korábbi bejegyzésben írtam, hogy anno a krémmánián láttam ezt a lakkot, de nem sikerült beszereznem! Viszont a Dm-ben még találtam belőle pár darabot, így egyet meg is vásároltam! Ő egy nagyon szép barackos árnyalat, szerintem így ősszel is simán megállja a helyét! Íme ő, fogadjátok szeretettel! :P




Akkor haladjunk sorba,megosztom veletek, hogy is szoktam lakkozni!

1.Alapréteg: én a jól bevált Moyra No.11-est használom minden köröm alá! Próbáljátok ki ti is, mivel iszonyat gyorsan megszárad, önmagában is szép Nude színe van, valamint alaprétegként már letakarja a körmöt, nem fog áttetszeni!






2. Színes réteg: ez ugye az Off to Miami volt! 1...azaz CSAK 1 rétegben vittem fel a körmömre! Én általában ezt megvárom hogy teljesen megszáradjon! Leggyakrabban filmnézés előtt lakkozom ki a körmeimet, mert így nyugisan vagyok, és nem fogok belenyúlni semmibe + van időm, hogy teljesen megszáradjon!
Figyelem!!!!!! Este soha ne lakkozzunk, mert hiába érezzük, hogy megszáradt, reggelre tuti párnalenyomatos lesz a körmünk!!!



3. Fedőlakk használata: én mindig másnap szoktam csak fedőlakkot rákenni! Hogy miért!? Mert nem kell annyit várni, hogy minden réteg megszáradjon! Abban már tuti biztos lehetek, hogy az előző nap felkent réteg megszáradt! :) Eddig az Essence quick dry topcoat-ját használtam, de mivel elfogyott, és hiánycikk volt a drogériában, így elhoztam a Color&Go 101 Absolute Pure áttetsző árnyalatát! Már nézegettem egy ideje, gondoltam itt az idő, hogy le is teszteljem!
Nagyon finom ecsete van, jól szétoszlatja a lakkot. Valamivel hígabb állaga van mint a quick dry-nak, ezért gyorsabban, jobban be is teríti a körmöket! Picit tovább tart a száradása! A quick dry pedig hamar szárad, ezért gyorsan is kell vele dolgozni, kicsit zselés műköröm hatását kelti! A sima áttetsző is szép, fényes, sima felületet eredményez!





4.Lakkszárító: ha már úgy érzem hogy megszáradt a fedőréteg is, akkor biztonság kedvéért rápöttyintek szintén Essence express dry drops-ot, ami egy lakkszárító folyadék! Pici pipettás megoldásával igazán könnyű az adagolása! Valóban hamar megszárítja a lakkréteget, de biztos ami biztos alapon, figyeljünk azért oda még rövid ideig a frissen festett körmeinkre! :)




És íme a végeredmény! :)





4 megjegyzés:

  1. aah, imádom ezt a színt! :) a nyár 80%-ában ez a lakk virított a lábkörmeimen! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is szeretem nagyon ezt a színt! :) szerintem nagyon jók ezek az Essence lakkok! már meg is vannak a következő "áldozatok" :D

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Szerintem is! :) Korábban mindig hosszú műkörmöt csináltam magamnak, de már egy ideje nagyon rákattantam a rövid, lakkozott körmökre! :) Nézzetek szét a Facebook oldalamon is, oda is töltöttem fel a régi körmeimről képeket!

      Törlés