2013. október 22., kedd

Mai szerzemények 2.

Ma is beugrottam a Rossmannba, de már csak 2 terméket vásároltam! Az egyik kedvenc lakkom beszáradt, így vettem egy újat belőle, plusz még egy terméket vásároltam, ami majd egy másik posztban kiderül, hogy miért! A Dm-be pedig egy olyan lakkot láttam, amit már máshol nem találtam, így lecsaptam rá, amíg van belőle! Rövid bejegyzés, de gondoltam megosztom veletek! Lassan már érik egy 'Lakk kollekcióm' bejegyzés is, mert összegyűlt egy pár! :)



Max Factor Facefinity 3in1 alapozó-75 Golden



Elsőként a Max Factor Facefinity alapozót vásároltam meg! A tegnapi bejegyzésben írtam, hogy nagy kedvencem, és mivel majdnem féláron kapható a héten, így meg szerettem volna vásárolni, de inkább a CC-krémet vettem meg! Ma viszont csak megvettem ezt is, és ahogy utaltam rá, későbbi posztban majd le is írom hogy miért! :))


Essence Color&Go lakk: 109- Off to Miami és 107-Naughty and Pink


Két Essence Color&Go lakkot vásároltam még! A pink, az egyik kedvencem! Őt már újravásároltam párszor! Ezt a barackos színt még anno nyár elején láttam talán a krémmánián, de valahogy nem találkoztam vele! Viszont felfedeztem, hogy a Dm-ben még van, így gondoltam kapok is az alkalmon, és megveszem! :)

6 megjegyzés:

  1. Én is imádom a rózsaszín lakkokat sosem elég belőlük :)
    Légyszi nézz be a blogunkra, és ha tetszik kövess minket :)
    http://zsanibia.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. A Glamour napok alkalmával én is ilyen alapozót vettem, mert annyira zengnek róla ódákat. Remélem nekem is beválik majd :) A két lakk pedig nagyon szép, a pink nekem is megvan :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én már annyit kipróbáltam, de nemigazán találtam meg a tökéleteset! Régen még létezett a Golden Rose tartós alapozója, az valami isten volt! Nyáron is simán viselhető volt! Emlékszem hogy az izzadtságot átengedte, nem folyt meg, simán zsepivel letörölted a nedvességet és a helyén maradt! Ilyen volt az Avon Perfect Wear is! Aztán valamit megváltoztattak rajta és egyik sem volt már a régi semmilyen szempontból! Azóta amire azt mondom hogy jó alapozó /nekem/ az ez a Facefinity és a Paris Berlin!

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Természetesen! Tegnap már felkentem az Off to Miami-t, csak a fényviszonyok már nem voltak a legjobbak, így nem fotóztam le! Ma viszont felkerül! :)

      Törlés